اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از آغاز رزمایش ترافیکی انتظامی و آماده باش بیش از یک هزار و ۷۰۰ اکیپ جهت ارایه خدمات در ایام نوروز به گردشگران استان خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش در رزمایش ترافیکی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بیش از ۱۷۰۰ اکیپ مجهز در طول ایام نوروزی برای ایجاد بستر امن و آرامش در طرح نوروزی فعال هستند و ۱۵۰۰ واحد گشت برای این منظور تدارک دیده شده است و ۱۰۸ واحد اورژانس، ۴۲۰ اکیپ راهداری بالغ بر ۹۰۰ نفر در این طرح ایفای نقش خواهند کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: طی این ایام ۲ فروند بالگرد نظامی در اختیار طرح خواهد بود و سعی خواهد شد فضای امن و سرشار از آسایش و آرامش را برای مردم فراهم سازیم. چرا که شادی مردم موجب شادی پلیس است.

وی در حال حاضر ما به استقبال عید آئینی، فرهنگی ملی خواهیم رفت و آن چیزی که برای کشور ما جز افتخارات بین المللی است قدرت توسعه یافته ایدولوژیکی بر مبنای عقیده ناب اسلامی و تمدنی کهن به بلندای چندین هزار سال در حوزه فرهنگ مدنیت و تمدن بشری است.

سردار جهانبخش ادامه داد: این نوع۲ بال، بال اوج ایران سلامی و قوی است، بال هویت دینی ما را در اوج پرواز در مسیر تعالی شهروندان قرار می‌دهد، ما اعیاد مذهبی را پشت سر گذاشته و اعیاد د مبارک ملی را در پیش رو داریم که طبق سنت دیرینه و رسم همیشگی ایران، شهروندان با فرهنگ و فرهیخته در این ایام دل به طبیعت داده و در مسیر سفر گام برداشته‌اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: استان آذربایجان‌غربی جز استان‌های مسافر پذیر است و ما از طبیعت بکر و زیبا و مراکز بی نهایت فرهنگی تاریخی مذهبی برخوردار هستیم و مردمانی با فرهنگ شاد و اقوام و ادیان مختلف داریم که در این خطه از سرزمین ایران سکنی گزیده‌اند و این فرهنگ‌ها زیبایی خاصی به این خطه داده و جاذبه‌های برای مسافران به جا گذاشته است.

سردار جهانبخش عنوان کرد: طی امسال آن چیزی که بسیار حائز اهمیت است افزایش تردد در استان بود و مرزهای فعال شش‌گانه دروازه‌های مهمی به روی مسافران گشاده است که به سمت جغرافیای غرب تردد کنند و افزایش ترددها نوید بخش افزایش مسافرت‌های نوروزی در این استان است.

وی گفت: هر چه قدر تردد افزایش یابد، مأموریت پلیس ادارات راهداری، هلال احمر، اورژانس و ادارات میراث فرهنگی و سایر ارگان‌های درگیر خواهند بود و ضریب انبساط شهروندان نیز افزایش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی عنوان کرد: ما دل خوش به آن هستیم که مردم در امنیت آرامش و انبساط خاطر در سفر باشند و در طول سال ۳۰ درصد ترددات افزایش یافته است و شورای تأمین ترافیک استان و کارگروه‌های گردشگری در این سفرها نقش سازی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست