اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مجمع عمومی عادی سالیانه هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان این استان و اعضای مجمع برگزارشد.

در این مجمع که با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، رئیس هیات استان و اعضای مجمع برگزار شد، مهران تیشه‌گران با تمجید از عملکرد هجده ماهه رئیس جدید هیات و ارتقای جایگاه استان گفت: در راستای سفرهای دوره‌ای و حضور در مجامع استانی، امروز در استانی حضور یافتم که با توجه به عملکرد نزدیک به ۱۸ ماه (عبدالسلام معروفی) رییس جدید هیات، توانسته جزو برترین‌های کشور قرار بگیرد که در این مورد باید از عملکرد رییس و اعضای این هیات قدردانی کنیم.

وی در اختیار قرار گرفتن زمینی برای احداث سالن ورزشی برای این هیات را از اقدامات کم‌نظیر توصیف و خاطرنشان کرد: حمایت استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و تلاش‌های رئیس این هیات برای ساخت سالن ورزشی اختصاصی برای این قشر اتفاقی کم نظیر بوده و امیدواریم در سال آینده شاهد پیشرفت و اتفاقات به مراتب بهتری برای این استان باشیم.

وی اضافه کرد: تیم ملی والیبال، مهرماه سال آینده در مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان که به میزبانی ایتالیا برگزار خواهدشد، حضور می‌یابد و در این راستا برنامه‌ریزی برای میزبانی اولین اردوی تیم ملی در ارومیه داریم ضمن اینکه حضور پنج بازیکن از استان آذربایجان‌غربی نیز نشان از شرایط ایده‌آل استان دارد

تیشه‌گران خاطرنشان کرد: از ۲ ماه اخیر اردوی‌های تیم‌های ملی بسکتبال، فوتبال، کشتی فرنگی و آزاد جوانان و بزرگسالان به تناوب در حال برگزاری است و با توجه به اینکه خردادماه مسابقات جهانی کشتی به میزبانی ترابوزان ترکیه برگزار خواهدشد، در این رقابت‌ها حضور خواهیم یافت

تیشه گران در ادامه خواستار رفع تبعیض بین ورزشکاران شنوا و ناشنوا در جامعه ورزشی شد.

در ادامه کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز هیات ورزش های ناشنوایان استان را یکی از هیات های پرتلاش و موفق عنوان‌ کرد و آمادگی اداره کل ورزش و جوانان را از این هیات اعلام کرد.

عبدالسلام معروفی رئیس هیأت ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی هم در این مجمع ضمن تقدیر از همراهی فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان استان و مجموعه مدیران ارشد استانی و شهرستانی و همچنین کمک برای احداث اولین سالن اختصاصی ورزش ناشنوایان ارومیه گزارشی از عملکرد ١٨ ماه هیات ارائه کرد و از کسب چندین مقام قهرمانی ملی در رشته های مختلف، ارتقای رتبه هیأت از سی ام کشوری به نهم و برگزاری چندین برنامه تجلیل و مراسم از ورزشکاران و قهرمانان خبر داد.

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوان استان و اعضای مجمع برگزارشد و اعضا به گزارش مالی و عملکرد هیات رای مثبت دادند

در پایان این مجمع ضمن تقدیر از کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان از سوی رئیس فدراسیون از جمعی از ورزشکاران و روسا و اعضای هیات رئیسه ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های کشور همچنین در جریان دیدار با معاون امور عمرانی استاندار با اهدای لوحی از زحمات و همراهی های مجموعه مدیریتی ارشد استان و شخص استاندار و معاون عمرانی در کمک به احداث سالن اختصاصی ورزش ناشنوایان ارومیه تقدیر کرد.

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور در ادامه سفر خود به آذربایجان غربی به همراه عبدالسلام معروفی رئیس استانی هیات با حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه، آیدین رحمانی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی دیدار و از کارگاه تولیدی ناشنوایان و زمین مورد احداث سالن اختصاصی ورزش ناشنوایان ارومیه بازدید کرد.

سفر کاری فشرده رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور به آذربایجان غربی

‌‎مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور که امروز مهمان خانواده ورزش استان بود با همراهی عبدالسلام معروفی رئیس استانی هیات و محمد آزادی معاون ورزش اداره کل در سفر کاری فشرده ضمن دیدار با مسئولان ارشد استانی در مجمع عمومی عادی سالیانه هیات آذربایجان‌غربی شرکت کرد.

‌‎وی در این سفر ضمن دیدار با آیدین رحمانی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تقدیر از حمایت های وی در جهت احداث سالن اختصاصی ورزشی ناشنوایان ارومیه لوح تقدیر استاندار را تقدیم معاون عمرانی کرد تا قدردان حمایت و تلاش بی ادعای مدیران ارشد استانی و شخص محمدمهدی شهریاری و مدیران مربوطه در اختصاص سالن شود.

‌‎تیشه گران در ادامه سفر خود به استان از زمین مورد احداث سالن اختصاصی ورزش ناشنوایان ارومیه بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور در ادامه از کارگاه تولیدی انجمن ناشنوایان استان بازدید کرد و دستور خرید ١٠ هزار عدد ماسک برای جامعه ورزش کشور را در جهت حمایت این مجموعه صادر کرد.

عالی ترین مقام خانواده ورزش ناشنوایان در این سفر با ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه دیدار کرد.

دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان و شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی برنامه بعدی رئیس فدراسیون بود که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزارشد.در پایان این مجمع از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان و جمعی از ورزشکاران و اعضای هیات رئیسه استانی تقدیر بعمل آمد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور در ادامه این سفر پر کار خود به همراه رئیس استانی هیات با حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار کردند و خواستار حمایت بیشتر مسوولان و ائمه جمعه برای فرهنگسازی و رفع تبعیض بین ورزشکاران شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست