اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: سرانه فضای ورزشی استان حدود ۶۵ سانتیمتر بوده و از این لحاظ در رده ٢۵ بین ۳۱ استان کشور قرار داریم.

سجاد بیرامی افزود: در راستای افزایش سرانه فضای ورزشی وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش خود را انجام داد ولی نیاز است سهم دستگاه های اجرایی نیز از محل درآمد خود ارتقا یابد.

وی گفت: طبق برنامه ششم توسعه، تعهد دستگاه های اجرایی بیش از ۵۰ سانتی متر مربع بوده که تاکنون این میزان در استان ۱۶ سانتی متر مربع تحقق یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بیان کرد: سرانه فضای ورزشی استان حدود ۶۵ سانتیمتر بوده و از این لحاظ در رده بیست و پنجم بین ۳۱ استان کشور قرار داریم.

بیرامی با بیان جایگاه ورزش در جامعه افزود: یکی از رسالت های مهم وزارت ورزش، ارتقا و حفظ سلامت، افزایش طول عمر، کاهش هزینه‌های درمان و ترویج شادی و نشاط در جامعه است که این مهم در استان نیز دنبال می شود.

او تاکید کرد: می توان با افزایش سرانه ورزشی استان در راستای افزایش کیفی و کمی ورزش منطقه گام اساسی برداشت و شاهد رشد و شکوفایی ورزش و ورزشکاران این دیار بود.

رپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: از ظرفیت هیات های شهرستانی برای کمیته های هیات بهره گرفته شود ضمن اینکه با توجه به افتخارات بی شمار آذربایجان غربی در ورزش جانبازان و معلولین و وجود قهرمانانی چون مرحوم سیامند رحمان و حسن جانفشان، این هیات توجه به شناسایی و پرورش استعدادها را مورد توجه قرار دهد.
بیرامی در خصوص احداث سالن ویژه این هیات گفت: سالن جانبازان و معلولین هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبار مناسبی در سفراستانی ریاست جمهوری مدنظر قرار گرفته تا انشالله با تخصیص آن شاهد سرعت بیشتری در عملیات احداث آن خواهیم بود.
 با حضور اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و سجاد بیرامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان برگزار شد.
در پایان مجمع و از ۲۴ رای ماخوذه، علی امان زاده با کسب ۱۹ رای به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.علی صیادی دیگر کاندیدای مجمع ۵ رای کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست