اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای رزمایش مدیریت بهینه مصرف آب و برق در استان خبر داد.

سردار طالب رحیمی امروز اول تیرماه در خبرنگاران از آغاز رزمایش مدیریت بهینه مصرف آب و برق توسط سپاه و بسیج خبر داد و اظهار کرد: در عرصه‌هایی که دولت با مشکل روبه‌رو است، این نهاد انقلابی باید پای کار بیاید، امروزه صرفه‌جویی نیز مبحث اصلی کشورمان است.

وی با بیان اینکه امسال در مقایسه با سال گذشته باید ۳۰ درصد میزان در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود، خاطرنشان کرد: سپاه در این زمینه پیشقدم شده است، که امیدوار هستیم سایر ارگان‌ها نیز به این حرکت ملحق شوند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در صورت همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی امیدوار هستیم، امسال قطعی برق نداشته باشیم و آب کافی نیز در دسترس مردم باشد.

وی با بیان اینکه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهاد پیشگام در این عرصه با هدف کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی در روزهای اوج مصرف وارد عمل شده است، گفت: این رزمایش از یکم تیر به مدت سه ماه در سراسر کشور اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، اجرای اقدامات موثر در کاهش مصرف، کمک به پایداری شبکه آب و برق را در برنامه داریم، خاطرنشان کرد: حداقل استفاده از سامانه‌های سرمایشی و روشنایی، استفاده از نور طبیعی، عدم‌نورپردازی، مدیریت مصرف آب و ممنوعیت استفاده از آب شرب در فضای سبز از جمله اقدامات اجرایی در طول این رزمایش است.

سردار رحیمی با بیان اینکه، رزمایش فوق به نام مبارک حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) متبرک شده است، خاطرنشان کرد: با هدف تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی بر صرفه جویی این رزمایش اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست