اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: برای دومین سال متوالی، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اقدام به ثبت نام دانشجویان خارجی در رشته های مختلف کرد.

فریدونی با بیان این مطلب به وب دا گفت : در راستای اجرای بسته های آموزشی تحول سلامت در نظام آموزشی و در حوزه بین المللی سازی دانشگاه از ۲۹ مهرماه ۱۳۹۸ دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برای دومین سال متوالی، اقدام به جذب و ثبت نام دانشجو از کشورهای خارجی را آغاز کرد.

او افزود: این ثبت نام متشکل از ثبت نام ۲۷ نفر دانشجو از کشور عراق برای رشته ها و مقاطع مختلف بود که از آن جمله می توان به رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی در مقطع دکترای حرفه ای، علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی در مقطع کارشناسی، بیوشیمی، مامایی و پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد و PhD در رشته پرستاری اشاره کرد.

فریدونی ادامه داد : امسال از ۴ کشور پاکستان ، هندوستان ، سنگاپور و ترکیه نیز درخواست پذیرش دانشجو داشتیم.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ضمن اظهار امیدواری تاکید کرد: این امر می تواند شروعی برای گسترش روابط بین الملل دانشگاه و بین المللی سازی سیستم آموزش کشور باشد.

به گزارش کردپرس، مجوز تاسیس شعبه بین­ الملل دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در راستای اجرای مفاد برنامه پنجم توسعه کشور و سقف مصوبات شورای برنامه­ ریزی و گسترش آموزش عالی، سال ۱۳۹۲  صادر شد.

شعبه بین ­الملل ارومیه برای اولین بار در نیمسال تحصیلی دوم ۹۳-۹۲ در هشت رشته در مقطع دکتری حرفه­ ای و کارشناسی ارشد در قالب آزمون اختصاصی و مصاحبه زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور و سنجش علوم پزشکی دانشجو جذب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست