اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌‌غربی گفت: عملیات ساخت نخستین مرکز گردشگری نمکی به عنوان اولین مرکز گردشگری نمکی دست‌کند ایران در ارومیه در حال انجام است .

جلیل جباری ا اشاره به اجرای عملیات ساخت مرکز گردشگری نمکی در روستای بند ارومیه به کردپرس اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود این طرح در صورت جذب اعتبارات و تسهیلات تا بهمن ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

او افزود: در این مرکز ۱۰ سوئیت اقامتی با مصالحی از جمله نمک ساخته و در واقع این مرکز اولین مرکز گردشگری نمکی دست‌کند ایران محسوب می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ساخت نخستین خط زیپ‌لاین استان، نخستین خط زیب‌لاین دوچرخه‌سواری و بلندترین تاب سنتی ایران با ارتفاع ۶۰ متر در این مجموعه پیش‌بینی شده است.

جباری گفت: ساختمان این مرکز گردشگری بالغ بر چهار طبقه شامل نخستین مجموعه تخصصی با عنوان مهدکودک نمکی، لجن‌درمانی، نمک‌درمانی حیوانات و رستوران و کافی‌شاپ تخصصی است.

جباری گفت: در حال حاضر ساخت این مجموعه با تمام توان در حال پیشروی است که در صورت بهره‌برداری تحول شگرفی از نظر رونق گردشگری در استان ایجاد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست