اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از امروز در سطح استان خبر داد.

محمد دهقان با بیان اینکه با توجه به نزدیکی شب یلدا و افزایش نامتعارف قیمت برخی اقلام غذایی و میوه و تره بار، طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان از امروز اجرایی می شود افزود: اجرای این طرح در سطح آذربایجان غربی از امروز آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در طرح نظارتی ویژه شب یلدا انواع آجیل، شیرینی و میوه از حیث موجودی، قیمت و نحوه عرضه مورد نظارت قرار گرفته و با هرگونه تخلف احتمالی برخورد خواهد شد.

دهقان ایجاد آرامش روانی در شهروندان، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سودجو در سطح بازار را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: تمام واحدهای صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس و نصب قیمت های تعیین شده هستند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه در قالب این طرح ۳۰ اکیپ درقالب تیم های دو نفره در سطح استان بر بازار نظارت دارند گفت: مردم در ایام طرح نظارتی شب یلدا می‌توانند در صورت شکایت از واحدهای عرضه آجیل و یا میادین تره‌بار با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و یا به صورت شفاهی، حضوری و کتبی، نسبت به ارائه شکایت خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح، بازرسان به صورت منسجم و هماهنگ با دستگاه ها و اتحادیه های ذیربط، در سطح بازارحضور دارند تصریح کرد: بدون شک با اجرای این طرح از حقوق مصرف کنندگان  حمایت و ازسوء استفاده های افراد سود جو و افزایش بی رویه قیمت کالاهای پرمصرف در این ایام جلوگیری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست