اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی از آماده‌باش ۱۰۹ اکیپ برای امدادرسانی توسط اورژانس استان در ایام نوروز خبر داد.

باقر بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و افزایش تردد در سطح جاده‌ و تشریح تمهیدات اورژانس استان اظهار داشت: تعداد  ۱۰۹ اکیپ  امدادی شهری و جاده‌ای  در سطح استان برای ارائه خدمات در حال آماده باش کامل خواهند بود.

وی ادامه داد: با توجه به ایام نوروز و افزایش تردد تعداد ۶۰ پایگاه جاده‌ای حضور داشته و در حال آماده باش هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در ایام نوروز نیز تعداد ۴۸پایگاه شهری نیز فعال و در حال آماده باش کامل خواهند بود.

بهرامی اضافه کرد: برای انتقال سریع بیمار از شهرستان‌ها به مراکز استان تعداد یک دستگاه بالگرد در اورژانس هوایی استان فعال بوده که در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد.

بهرامی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای با ۱۱۵ اورژانس تماس بگیرند تا نیروهای امدادی در اسرع وقت در محل حاضر شوند.

وی تاکید کرد: فعالیت ۲۴ ساعته مرکز پیام، حضور شبانه روزی پزشک ارتباطات، نظارت و بازرسی مستمر نیروهای امدادی آماده باش کامل پایگاه‌هایی امدادی استان از مهمترین اقدامات مرکز در ایام نوروز خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست