اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : صبح امروز مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با حضور در سالن ورزشی ۳۰۰۰ نفری شهیدان آهندوست ارومیه از نخستین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان بازدید کرد.

سجاد بیرامی در این دیدار که محمد آزادی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و عبدالسلام معروفی رئیس هیأت ورزش های ناشنوایان استان نیز حضور داشت ضمن تقدیر و تشکر از بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم حاضر در اردوی ارومیه و با آرزوی موفقیت برای آنها گفت: کسب مقام قهرمانی جهان در مسابقات فوتسال ناشنوایان ۲۰۲۳ مالزی با شایستگی تمام و قهرمانی در مسابقات ۳ سال پیش و البته مهمتر از همه آنها درخشش بی نظیر ورزشکاران کشور عزیزمان در المپیک ناشنوایان برزیل با کسب ۴۳ مدال خوشرنگ طلا، نقره و برنز و مقام شایسته سومی این رقابت ها نشان ار توان و پتانسیل بالای ورزشکاران غیور ما دارد که می توانند با ایمان و توکل و پشنکار کارهای بزرگی انجام دهند.

بیرامی در ادامه با توجه به امکانات و شرایط مطلوب شهر ارومیه آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و جهانی اعلام کرد.

اولین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم فوتسال ناشنوایان برای شرکت در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ به میزبانی کشورمان،با حضور ۱۵ بازیکن از استان‌های مختلف کشور از ۱۲ بهمن ماه در سالن ۳۰۰۰ نفری شهیدان آهندوست ارومیه آغاز شده و تا ۲۰ بهمن ماه به میزبانی هیأت ورزش ناشنوایان آذربایجان غربی ادامه دارد.

گفتنی است سرمربیگری تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران را علی رعدی برعهده دارد و دانیال رشیدی سهمیه استان آذربایجان غربی از شهرستان پیرانشهر در این اردو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست