اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: پویش فصل گرم کتاب در شهرهای قره ضیاءالدین، اشنویه و ۲ منطقه ارومیه اجرا می شود.

جواد زاهدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پویش با شعار «آینده را باید ساخت» در روستای تاریخی «چورس» واقع در شهرستان چایپاره و در پارک «شیخ عبدالعزیز» واقع در شهر اشنویه اجرایی می شود.
وی بیان کرد: در شهرستان ارومیه نیز این پویش در پارک های «قائم» و «ائللرباغی» اجرا می شود.
وی بیان کرد: پویش فصل گرم کتاب از نیمه دوم تیر تا نیمه نخست شهریور امسال از ساعت ۱۹ تا ۲۱ روزهای پنجشنبه برگزار می شود.
وی با اشاره به اهداف این پویش گفت: توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی از مهم‌ترین اهداف اجرای پویش فصل گرم کتاب است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار داشت: مهارت آموزی به کودکان و ایجاد نشاط برای کودکان از دیگر اهداف پویش فصل گرم کتاب است.
زاهدی به محورهای اجرای پویش فصل گرم کتاب اشاره کرد و افزود: کتاب و بازی، کتاب و کاردستی، کتاب و نمایش تئاتر، کتاب و سفار و کتاب و کودکان با نیازهای خاص از محورهای اجرایی این پویش است.
وی اضافه کرد: مربیان کانون در این ایستگاه‌ها ضمن اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، به معرفی کانون، عرضه خدمات فرهنگی، چگونگی برقراری ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان و جذب عضو نیز می پردازند.
وی تاکید کرد: اجرای مناسب این پویش نیازمند همکاری سازمان های ذیربط به خصوص شهرداری و خبرنگاران است.
به گزارش ایرنا ؛ پویش ‘فصل گرم کتاب’ بر محورهای موضوعی ‘ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی’ و ‘تقویت مهارت‌های زندگی (تمرین زندگی) ‘ تاکید دارد.
شیوه‌نامه تدوین شده این پویش از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری به مراکز کانون سراسر کشور ارسال شده و برپایی ایستگاه‌های عرضه خدمات فرهنگی حداقل یک روز در هفته و در صورت امکان پنجشنبه‌ها یا جمعه‌ها در فصل تابستان ۱۳۹۷ در این شیوه نامه تاکید شده است.
۲۳ مرکز ثابت و ۱۰ مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب ۴۰ نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان با ۶۰ هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست