اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امروز صبح رزمایش عملیات سراسری تداوم دفاع بیولوژیک شهدای مدافعان سلامت توسط نیروی زمینی سپاه ، همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

 رزمایش عملیات سراسری تداوم دفاع بیولوژیک شهدای مدافعان سلامت توسط نیروی زمینی سپاه ، امروز صبح همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه می‌یابد.

در این رزمایش حوزه‌های مقاومت بسیج در قالب ۴۰ هزار پایگاه، بسیج جامعه پزشکی و ۶۱۰ گروه جهادی،۶۴ گردان بیت‌المقدس به عنوان امداد و نجات و همچنین بخشی از گردان‌های رزمی که دوره امدادگری، بهیاری  و پرستاری را طی کرده‌اند حضور دارند.

در قالب اجرای این طرح، ۷۰ هزار نفر در مدت ۹ روز زیرپوشش طرح غربالگری کرونا قرار می‌گیرند و علاوه بر این، ضدعفونی محلات، مراکز اصلی شهر و روستاها نیز در قالب تیم‌های تخصصی و مهارتی انجام می‌شود.

در این مراسم، سردار «محمدتقی اوصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در شمالغرب، در سخنانی با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و عموم مردم در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس بدون وجود پشتوانه رسانه‌ای قوی و نیز نبود امکانات موفق شدیم در برابر حملات شیمیایی و ناجوانمردانه دشمن ایستادگی کنیم.

وی، افزود: امروز تمام عزم دستگاه‌های مختلف و نیروهای مسلح جزم شده تا در برابر این ویروس منحوس ایستادگی کنیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در شمالغرب، با بیان اینکه همراهی و همدلی مردم و مسئولان در مقابله با کرونا بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: تجهیزات مقابله با جنگ نوین سپاه و نیروهای مسلح در اختیار مقابله با این ویروس قرار گرفته تا نسبت به ضدعفونی و مبارزه با کرونا در سراسر کشور بکارگیری شوند.

وی، ادامه داد: با تاسی از سیره شهدا و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام امکانات تا پایان این بحران در کنار مردم و مسئولان حضور داریم.

سردار اوصانلو، با اعلام رمز «یا حسین(ع)» دستور آغاز رزمایش در سراسر استان را صادر کرد.

سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در خصوص این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رزمایش در صورت نیاز تا شکست ویروس کرونا تداوم خواهد داشت و اقداماتی نظیر غربالگری، ضدعفونی محلات، مراکز اصلی شهر و روستاها را در دستور کار خواهد بود.

او افزود: علاوه بر این، تیم‌های تخصصی و مهارتی برای ضدعفونی‌کردن مراکز تخصصی نظیر عابربانک‌ها که در روزهای گذشته از ضدعفونی معابر آسیب‌دیده بودند نیز استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست