اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: طرح کاداستر هم اکنون در سراسر اراضی کشاورزی استان جهت آمایش سرزمینی و جمع‌آوری اطلاعات پایه بخش کشاورزی در حال اجرا است.

 رسول جلیلی در نخستین جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اظهار داشت: طرح کاداستر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در سراسر استان برای آمایش سرزمینی و جمع‌آوری دقیق اطلاعات پایه و ضروری بخش کشاورزی جهت برنامه‌ریزی علمی در بخش کشاورزی در حال اجرا است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال  برنامه راهبردی بخش کشاورزی در ۵ هدف اساسی و ۱۰ راهبرد مهم  تدوین شده که عملیاتی نمودن این برنامه در سال جاری موجب تداوم تولید و توسعه پایدار کشاورزی خواهد شد.

جلیلی تصریح کرد: عملیاتی کردن این برنامه در سال ۹۸  موجب تداوم تولید و توسعه پایدار کشاورزی در شهرستان‌های ۱۷ گانه آذربایجان غربی خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: بکارگیری روش های علمی و پژوهشی با توسعه آموزش و ترویج در بستر تولید جهت ارتقای بهره وری و  راندمان تولید ،حفظ منابع پایه و توسعه صادرات با مشارکت در احیای دریاچه ارومیه از مهمترین اهداف این برنامه است.

وی ادامه داد: در این راستا سیاست های لازم با ۱۲۹ اقدام اساسی برای تحقق این برنامه تدوین شده است که اجرای این برنامه عملیاتی در سال جاری در دستور کار سازمان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست