اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل آموزش ‌و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: طرح یاریگران زندگی در ۲۰ درصد از مدارس استان با هدف مبارزه اجتماعی و فرهنگی با مواد مخدر اجرا می‌شود.

 ابراهیم محمدی در نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی اظهار داشت: برای ایجاد بستر اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده، طرحی به نام «یاریگران زندگی» در سالجاری در کشور تدوین شد و در جلسه مبارزه با مواد مخدر به ریاست رییس‌جمهور،‌ طرح به تصویب رسید که بستری در زمینه اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه است.

او افزود: ۲۵۰ هزار نفر از دانش آموزان استان در قالب این طرح آموزشهای لازم را در زمینه  تعامل اجتماعی در مدارس مجری این طرح دریافت می کنند.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان ادامه داد: طرح های بسیاری به صورت مشترک و یا مستقل توسط این نهاد در استان و در سطح مدارس اجرا شده‌است و هم اکنون ۳۶ طرح در این راستا در حال اجراست که طرح نماد یکی از مصادیق این طرح های اجرایی است.

محمدی بیان کرد: آموزش‌وپرورش آمادگی دارد با اختصاص اعتبارات لازم همه مدارس استان را تحت پوشش قرار دهد.

 او تاکید کرد: اولین مکانی که طرح یاریگران زندگی آغاز شده، آموزش و پرورش و خانواده آن است و تمام گروه‌های مرجع برای اقدامات پیشگیرانه فعال خواهند بود؛ در خانواده بزرگ آموزش و پرورش ۱۴ میلیون دانش‌آموز و معلم در حال فعالیت هستند؛ از طرفی دغدغه خانواده‌ها موضوع اعتیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست