اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کل کشور گفت: با برنامه ریزی‌های انجام گرفته، مقدمات احداث ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب خانه سازمانی پرسنل انتظامی در استان آذربایجان‌غربی فراهم شده است.

سردار محمدعلی نوری نژاد عصر دوشنبه در جلسه قرارگاه نوروزی انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ایجاد پروژه‌های عمرانی امری اثرگذار در تعالی و پیشرفت سازمانی است، اظهار کرد: مقدمات احداث خانه‌های سازمانی که سهمیه این استان بوده، بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

وی افزود: تامین زمین و استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی برای تامین مسکن کارکنان، باعث ارتقای سرمایه اجتماعی و افزایش توان عملیاتی پلیس در استان خواهد شد.

به گفته وی، در جلسه‌ای که با استاندار آذربایجان غربی داشتیم قول کمک و یاری برای ساخت خانه‌های سازمانی و تامین زمین برای این منظور را دادند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه گفت: نیروی انتظامی، مدافعان امنیت با تدبیر، مقتدر و امین است و مردم هم این اقتدار و خدمت بی منت را دوست دارند چرا که می‌دانند پلیس جایی ورود پیدا می‌کند که حقی از کسی ضایع شده باشد.

سردار نوری نژاد اضافه کرد: ما این اقتدار ارزشمند را مدیون خون شهدا و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستیم که باید قدردان آن باشیم.

وی یادآور شد: تمام سامانه‌های فناوری و هوشمند سازی پلیس در آذربایجان‌غربی راه اندازی شده و از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در جهت امنیت مردم استفاده خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست