اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  : استاندار آذربایجان غربی گفت: ایجاد سالن ورزشی در روستاهای بالای ۳ هزار نفر جمعیت باید اجرایی شود و سرانه ورزشی استان هنوز با جایگاه درخور شان ورزشکاران با استعداد، فاصله دارد.

 محمدمهدی شهریاری امروز یکشنبه در آئین قدردانی از قهرمانان رشته ورزشی موی تای که در مسابقات آسیایی افزود: توسعه ورزش همگانی و حرفه ای را یک اصل اساسی برای نشاط اجتماعی است.

او با اشاره به اینکه علیرغم محدودیت های مالی و حجم کثیر مطالبات مردم در بخش های مختلف که سالها بی پاسخ مانده بود گفت: ارتقای سرانه بهره مندی از زیرساخت های ورزشی جزو دغدغه های اساسی دولت در این استان است.

شهریاری افزود: جوانان استان با وجود همه سختی های ناشی از کمبود امکانات در میادین ملی و بین المللی خوش می درخشند که حاکی از غیرت و استعداد بالای آنان است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: تامین زیرساخت های ورزشی در مناطق فاقد امکانات بویژه روستاها از چند سال قبل بطور جدی پیگیری و اجرایی شده است.

کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به حمایت از ورزش و قهرمانان رشته‌های مختلف بیان کرد: این اداره کل آن چه را که در توان خود دارد برای حمایت از قهرمانان ورزشی انجام می‌دهد و در این خصوص امیدواریم بتوانیم آذربایجان‌غربی را جزو استان‌های برتر و موفق در بین استان‌های مختلف برسانیم.
در آیین تجلیل از قهرمانان رشته ورزشی موی‌تای از “فرشید کریمی” (سرمربی تیم ملی )، محمد برقی، ستار قادرزاده، هاوری احمدی دارندگان مقام اول مسابقات جوانان آسیا و ثمین یحیوی، سبحان عباسی، سروش قادر زینبی دارندگان مقام سوم مسابقات جوانان جهان تجلیل و قدردانی شد.
در حاشیه این مراسم رئیس و دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان نیز برخی مشکلات رشته‌های ۱۷ گانه را مطرح و درخواست‌های این هیات ورزشی را برای حمایت از قهرمانان ارایه داده و از تمبر اختصاصی قهرمانان رشته موی‌تای نیز رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست