اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با حضور استاندار آذربایجان غربی مدیران استانی و شهری ۱۳ کامیون حامل کمکهای مردمی شهرستان ارومیه به مناطق سیل زده لرستان ارسل شد.

محمد مهدی شهریاری در آیین ارسال این کمک های مردمی با قدردانی از همدلی و همراهی مردم استان در جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به مردم سیل زده کشور گفت: امروز کامیون های حامل اقلام مورد نیاز سیل زدگان که با همکاری مردم و سازماندهی شهرداری ارومیه تهیه شده است، به مناطق سیل زده لرستان ارسال می شود.

وی ادامه داد: مردم استان آذربایجان غربی در مواقع بحرانی، نوع دوستی مثال زدنی را با هموطنان خود داشته اند و در کمک به مردم سیل زده کشور نیز این امر را به اثبات رساندند.

شهریاری با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان در کمک به سیل زدگان کشور بیان کرد: دستگاه های اجرایی ، خدمات رسان و امدادی استان نیز در کمک به سیل زدگان حضوری فعال  دارند.

وی با اشاره به اینکه رییس‌جمهور در قالب نامه‌ای به اذن رهبری دستور برداشت ۲ میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای جبران خسارت های ناشی از سیل در کشور را صادر کرده است، گفت: دولت همراه با مردم برای کمک به سیل زدگان در تلاش است و در خصوص تامین اعتبار برای بازسازی و جبران خسارت های مناطق سیل زده کشور مشکلی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست