اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : ابراهیم بازیان شهردار و عضو پیشین شورای شهر ارومیه که بر اساس اعلام برخی از کارشناسان و صاحب نظران امر استارت قریب به اتفاق طرح های در حال اجرا از جمله زیرگذر و تقاطع های ارومیه از زمان مدیریت وی در دستور کار قرار گرفته و به نوعی پیشنهاد دهنده توسعه عمران شهری به آن دوره برمیگردد و در حال حاضر مسئولیت مدیرعاملی بزرگترین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی کشور بنام شستا را بر عهده دارد در جلسه ای با استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مدیران استانی تفاهم نامه ای امضا کرد تا به نوعی استارت سرمایه گذاری این مجموعه را در استان و شهر ارومیه رقم زده و در صورت تحقق آن ، بانی توسعه و آبادانی زادگاهش شود.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: آمادگی لازم برای سرمایه گذاری روی مزیت‌های بالقوه و بکر آذربایجان غربی در این مجموعه وجود دارد و با همراهی استاندار آذربایجان غربی ، این زمینه‌ها به خوبی احصا و فرایند سرمایه گذاری صورت می‌گیرد.

ابراهیم بازیان در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری دو جانبه فیمابین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و استانداری آذربایجان غربی  ، مدیران هلدینگ‌های زیر مجموعه شستا و همچنین مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در ارومیه برگزار شد، افزود: این استان مزیت‌های خاص خود را دارد که قابلیت آنها برای توسعه زیاد است و باید زمینه شکوفاشدن این بخش ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: شستا به دنبال سرمایه گذاری در راستای توسعه روزافزون آذربایجان غربی است و البته توجه به یک مزیت خاص و ویژه در این مسیر می‌تواند بسیار کارساز باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با تمجید از پیگیری‌های استاندار آذربایجان غربی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این شرکت اظهار کرد: این پیگیری‌ها انگیزه ما را برای حضور در این استان بیشتر کرده و ما با همه توان برای حضور در این استان و سرمایه گذاری روی مزیت‌ها، تلاش می‌کنیم.

بازیان ادامه داد: باید البته اقدام جدی عملیاتی، عملی و هدفمند و با نگاه اقتصادی در آذربایجان غربی صورت گیرد و این امر نیز باید با توجه به مزیت‌ها به سرانجام برسد.

وی یکی از مزیت‌های آذربایجان غربی را بخش معدن عنوان کرد و یادآور شد: طی ۲ هفته آینده مزیت‌های این بخش و زمینه‌های همکاری با حضور نمایندگانی از استان و شستا برآورد می‌شود تا بتوانیم زمینه سرمایه گذاری در این بخش را فراهم کنیم.

بازیان همچنین شمال آذربایجان غربی را منطقه‌ای با ظرفیت توسعه دامداری‌های صنعتی البته در حال حاضر با تمرکز به دام سنگین دانست و گفت: در صدد هستیم با محوریت منطقه آزاد ماکو، ظرفیت‌های شمال غرب را در این حوزه توسعه دهیم و همین طور، زنجیره شیر را هم راه اندازی کنیم.

مدیرعامل شستا افزود: منطقه آزاد ماکو و شمال آذربایجان غربی ظرفیت قابل توجهی در حوزه تامین امنیت غذایی دارد و ما از سرمایه گذاری در این حوزه استقبال می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست