اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر نقش مهم خبرنگاران در آگاهسازی جامعه به منظور مشارکت جدی تر در مدیریت، دستیابی به توسعه پایدار را منوط به نقش آفرینی جدی خبرنگاران دانست.

محمد مهدی شهریاری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در محل خانه مطبوعات با تبریک این روز به جامعه خبرنگاران استان گفت: خوشبختانه هر روز که می گذرد شاهد تعامل بیشتر خبرنگاران در مسیر دستیابی به توسعه استان هستیم.

وی افزود: از همان شروع بکار در استان عرض کردم و اعتقاد قلبی نیز دارم که خبرنگاران باید در مدیریت استان کمک حال ما باشند و رسالت سنگینی که خبرنگاران عهده دار هستند می تواند برای رفع عقب ماندگی های استان موثر باشد.

شهریاری با بیان اینکه از نقد بی رحمانه بدور از تهمت و تخریب استقبال می کنیم ، افزود: نقد بی رحمانه را برای شتاب بخشی به روند توسعه استان مفید می دانیم و با روی باز از این انتقادات استقبال می کنیم.

او با اشاره به اینکه خوشبختانه فضای حاکم بر رسانه های استان، فضایی همدلانه و توسعه مدار است تصریح کرد: متاسفانه تعداد انگشت شماری از کسانی که در این حوزه فعالیت دارند با اتهامات بزرگ و واهی که محلی از اعراب ندارد ضمن اینکه مشکلات امنیتی ایجاد کردند مانع روند توسعه استان نیز شدند.

محمد مهدی شهریاری افزود: مقابله با این جریانات وظیفه من است و انتظار می رود جامعه خبرنگاران خودشان مانع این هزینه تراشی ها در روند همدلانه استان بشوند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مخالف برخوردهای قهری در قبال خبرنگاران هستیم ، افزود: اگر در یکی دو مورد هم برای برخی افراد برخوردی شده بنده راضی نبودم و هدف این بوده تا این افراد تفهیم شوند که راه را اشتباه رفته اند و امیدواریم مشکلات این افراد هم به زودی حل شود.

وی گفت: انتظار داریم خبرنگاران مشکلات موجود در خصوص نحوه عملکرد ها را بی رحمانه نقد و مطرح کنند و ما از این موضوع استقبال می کنیم.

شهریاری در ادامه با اشاره به ظرفیت های رسانه ای موجود در استان اعلام کرد که با یکی از موسسات آموزش عالی رایزنی شده تا رشته کارشناسی ارشد ارتباطات را راه اندازی کند تا خبرنگاران و علاقمندان به این رشته مجبور نشوند به استانهای همجوار سفر کنند.

استاندار آذربایجان غربی در خصوص تکمیل خانه مطبوعات،بیمه و مسکن خبرنگاران نیز قول مساعد داد تا همکاری لازم در این موارد صورت پذیرد.

محمد مهدی شهریاری خاطرنشان کرد: با یکی از موسسات بانکی رایزنی شده تا برای ۳۰۰ نفر از خبرنگاران وام کم بهره ۱۰ میلیون تومانی پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست