اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۲۰ هزار بازمانده و تارک از تحصیل در این استان وجود دارد که برنامه ریزی برای بازگشت آنان به چرخه تحصیل و آموزش ضروری است.

محمدصادق معتمدیان شامگاه چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن انتقاد  از وضعیت موجود افزود: آموزش مطلوب و کیفی اساس توسعه هر منطقه است لذا آذربایجان غربی هم نیازمند افزایش سرانه فضای آموزشی برای کیفی شدن آموزش است.

وی با اشاره به اینکه برقراری عدالت منطقه‌ای و آموزشی در استان دارای اهمیت است، اظهار کرد: در شهر ارومیه مدارس سه شیفته داریم که برخی حتی به صورت کلاس‌های کانکسی اداره می‌شوند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ۳۰۰ هزار نفر در مناطق حاشیه‌ای این استان زندگی می‌کنند که وضعیت سرانه آموزشی نامطلوبی دارند و این موضوع نیازمند مدیریت است تا بحث عدالت آموزشی را در توزیع امکانات محقق کنیم.

رییس شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: راه اندازی نهضت مدرسه سازی در استان یک ضرورت است و با استفاده از تمام ظرفیتها در این راستا باد حرکت کرد.

وی با بیان اینکه تشکیل کارگروه ویژه برای ساماندهی سرانه فضای آموزشی استان ضروریست، یادآور شد: از ظرفیت خیرین در این زمینه استفاده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست