اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان وحکومت اسلامی امکان ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد بااشاره به اول ذی الحجه و سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه (س) تصریح کرد: مسئله ازدواج وتشکیل خانواده مسئله مهم در اسلام است و ضروری است خانواده ها به فکرازدواج فرزندان خود باشند وامکان ازدواج انها را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بااشاره به تحریم وزبر امور خارجه ایران توسط آمریکا خاطرنشان کرد: همه سیاست های آمریکا مقابل ایران شکست خورده و این حماقت جدید آمریکا نشان از عجز وناتوانی آمریکا درمقابل انقلاب و ایران است.

وی درادامه به توجه جدی مسئولان آذربایجان غربی به مشکلات کشاورزان و محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: متاسفانه مسئولان نظارت کافی برقیمت محصولات کشاورزی استان ندارند بنابراین نیاز است دراین مورد بیشتر تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه « استفاده از اختلافات قومی در آستانه انتخابات برای رای آوردن نشانه پلیدی و طمع‌ورزی بوده و دور از تقوا است » ؛ افزود : هرکسی دنبال خدشه‌دار کردن وجهه مردم با بیان مسائل قومی برآید قطعا با شکست و پستی مواجه خواهد شد.

قریشی ادامه داد : اختلاف زبانی و قومیتی از نشانه‌های خداوندی است که باید قدردان آن باشیم نه اینکه برای مقاصد و منافع شخصی بهره ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد : رنگ و نژاد و دین و زبان موجب عزت و ارج نیست و نباید این بهانه‌ای برای مطرح کردن خود در نزد مردم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست