اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : به اطلاع مردم عزیز استان آذربایجان غربی میرساند:
با توجه به تامین واکسن کووید ۱۹ برای گروههای هدف واکسیناسیون بر اساس سند ملی واکسیناسیون و بر اساس اولویت گروه های سنی و بازگشایی سامانه ثبت نام salamat.gov.ir برای متولدین تا سال ۱۳۴۰ (از جمله شهروندان ۶۰ تا ۷۰ سال) باطلاع هموطنان گرامی میرساند:

«بمنظور رضایت خاطر و جلوگیری از اتلاف وقت گروههای سنی تعیین شده و تسهیل فرآیند ایمن سازی، واکسیناسیون متولدین تا سال ۱۳۴۰ صرفا بر اساس ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir و تعیین پایگاه واکسیناسیون و نوبت دهی الکترونیک (ارسالی به تلفن همراه شهروند) با تعیین روز و ساعت تزریق واکسن توسط سامانه مذکور انجام خواهد گرفت.

لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری به پایگاههای واکسیناسیون بدون ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اکیدا خوداری نمایند. بدیهی است براساس اعلام وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی ، تزریق واکسن بدون ثبت نام اولیه و نوبت دهی الکترونیک مقدور نخواهد بود.

در ضمن یاداوری مینماید حسب اعلام مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت متبوع اختلال بوجود آمده طی دو روز گذشته در سایت ثبت نام برای ارسال پیامک نوبت دهی مرتفع گردیده و با عنایت به افزایش ظرفیت پایگاه های واکسیناسیون، هم استانی های عزیز ثبت نام شده سریعا جهت دریافت واکسن سازماندهی شده و پیامک دریافت خواهند نمود.

«دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست