اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نفرات اصلی پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی در کلیه شغل محل‌ها و سهمیه‌ها برای مجموعه استانداری آذربایجان‌غربی اعلام شد.

کاظم خبازی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از اعلام نفرات اصلی پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی در کلیه شغل محل‌ها و سهمیه‌ها برای مجموعه استانداری آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: نتایج نهایی افراد قبول شده در شغل محل‌های فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه امروز ۲ تیرماه ۱۴۰۰ در سایت استانداری آذربایجان‌غربی جهت اطلاعات پذیرفته‌شدگان درج می‌شود.

او ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان نهایی، بیان کرد: افراد معرفی شده باید برای طی مراحل قانونی در موعدهای تعیین شده به اداره امور اداری و رفاه استانداری مراجعه کنند.

خبازی تأکید کرد: ۴۴ مجوز استخدامی برای پست‌های بلاتصدی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها توسط سازمان اداری و استخدامی ارائه شده بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تصریح کرد: آزمون فوق در دی‌ماه سال ۱۳۹۹ توسط سازمان سنجش برگزار و نفرات نهایی با طی مراحل آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، مصاحبه روانشناسی و آزمون مهارت‌های هفت‌گانه icdl و کسب رتبه بالا بر اساس ضرایب تعیین شده (آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی) انتخاب و جهت ادامه فرایند استخدام به هسته گزینش معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست