اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت دهه فجر امسال پروژه های راه و شهرسازی در استان با اعتبار یک هزار و۴۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

سیدمحسن حمزه لو، در تشریح برنامه‌های افتتاحی دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴٣کیلومتر پروژه بزرگراهی، راه اصلی و راه فرعی، ١١٠ کیلومتر راه روستایی، بیش از دو هزار واحد مسکن مهر و دو پروژه بازآفرینی شهری آماده بهره­‌برداری است.

او ادامه داد: ۴٣ کیلومتر پروژه بزرگراهی، راه اصلی و روستایی با اعتبار ٧٢٢میلیارد ریال و مچنین ١١٠ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۴٧٣ میلیارد ریال در برنامه قرار دارد.

او با اشاره به  مهم ‌ترین پروژه های حوزه ساخت و توسعه راه های استان گفت: احداث باند دوم بزرگراه خوی- ایواوغلی  و بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب به عنوان بخشی از طرح کریدور غرب، تقاطع غیر هم سطح محور خوی -قطور –رازی، بهسازی محورهای خوی فیرورق، راه اصلی نقده- پیرانشهر- تمرچین، تعریض و بهسازی محور میاندوآب -شاهین دژ و محور ریحان اباد جارچیلو شهرک صنعتی فاز ٢  نیز همزمان با چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می شوند.

حمزه لو گفت: احداث مرکز جامع سلامت امیرآباد و ساماندهی بخشی از سیمینه رود در شهرستان بوکان از جمله طرح های بازآفرینی شهری است که در جهت توانمندسازی بافت ‌های ناکارآمد شهری اجرا شده و برای این طرح­ ها ٢۵۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی همچنین از تحویل بیش از دو هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان با اولویت ارتقای کیفیت زندگی و تامین زیرساخت های لازم در مساکن مهر  خبر داد و افزود: نزدیک به ۶میلیارد و ٨٩۵میلیون ریال برای این مساکن مهر تسهیلات پرداخت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست