اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : ظهر امروز طی مراسم ویژه ای با حضور رئیس کل دادگستری، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف، خانواده قضایی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و اصحاب رسانه و مطبوعات اولین شعبه ویژه شورای حل اختلاف مطبوعات، رسانه و تبلیغات در محل خانه مطبوعات استان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در ارومیه افتتاح شد.

در این مراسم که علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری، حجت الاسلام ناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صمدی رئیس شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی سخنانی در خصوص نقش و جایگاه رسانه ها و خبرنگاران و همچنین اهمیت صلح و سازش در بین مردم و جامعه رسانه ای بیان کردند احکام اعضای این شورا که از این ببعد در محل ساختمان خانه مطبوعات مستقر می باشد به یوسف پیربوداقی ، عبدالسلام معروفی و امید سیاح اهدا شد.

علی‌اکبر گروسی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در آیین افتتاح شعبه شورای حل اختلاف مطبوعات، با اشاره به اینکه، رسانه‌ها نقش نظارتی مهمی در کشور ایفا می‌کند، اظهار کرد: در حال حاضر رسانه‌ها همواره یار و مددکار مسئولین هستند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها به لحاظ ماهیت کاری و وظایفی که قانون برای آنها تعیین کرده می توانند به مشکلات استان ورود کرده و کار نظارت و انتقادی خود را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست