اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نمایشگاه دستاوردهای بسیج در آذربایجان‌غربی همزمان با آغاز هفته بسیج با حضور مسئولان، مدیران استانی و کار آفرینان در پارک جنگلی ارومیه افتتاح شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه دستاوردهای بسیج در ۶۰ غرفه و با هدف نمایش قدرت، صلابت و توانمندی‌های بسیجیان در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی تشکیل شده‌است.

تقی نجمی اظهار داشت: این نمایشگاه در بخش‌های مختلفی چون پدافند غیرعامل، پژوهش، صنایع دستی، گوهر تراشی، پرورش ماهی، پرورش گل و گیاه، مواد خوراکی، عرقیات گیاهی، انواع پوشاک ایرانی و اسلامی و سایر بخش‌ها برپا شده است.

وی با اشاره به سایر برنامه های هفته بسیج بیان کرد:  نشست صمیمی فرماندهان حوزه‌های مختلف با فرمانده سپاه شهدا و ائمه جمعه سراسر استان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا، برگزاری نمایشگاه توانمندی اقتصادی و مقاومتی بسیج از مهمترین برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری همایش بسیجیان و تجدید میثاق با ولایت افزود: ۴۰ واحد طرح محرومیت زدایی در روستاها و ‌مناطق صعب‌العبور سراسر استان نیز در طول هفته بسیج افتتاح می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای بسیج آذربایجان‌غربی در طول هفته بسیج در دو نوبت صبح و عصر در محل پارک جنگلی ارومیه برای بازدید عموم دایر است.

از ۳۰ آبان تا ۵ آذرماه هفته بسیج در کشور نامگذاری شده‌؛ بسیج مستضعفین در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست