اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :مراسم افتتاحیه ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و کلنگ زنی ۱۲۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی اهدایی مقام معظم رهبری به مردم آذربایجان غربی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تعدادی از معاونان سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و تعدادی از نمایندگان و مسئولان استانی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در این مراسم  گفت: سپاه مانند زمان جنگ تحمیلی که خط مقدم دفاع از کشور بوده در حال حاضر نیز خط مقدم محرومیت‌زدایی در کشور است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی  اظهار داشت: سپاه در محرومیت‌زدایی گوی سبقت را از سایر دستگاه‌ها ربوده و مانند زمان جنگ تحمیلی که سپاه خط مقدم دفاع از کشور بوده در این ارتباط نیز پیش‌قدم است.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) در مدت خلافت خویش به محرومان توجه ویژه‌ای داشته‌اند به گونه‌ای که لقب یتیمان نام گرفتند، افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز این توقع وجود دارد که از محرومان حمایت شده و حضرت علی(ع) الگوی همه مسؤولان کشور قرار بگیرد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مقام و جایگاه حضرت علی(ع) ادامه داد: طبق احادیث نگاه به چهره حضرت علی(ع) عبادت بوده و خداوند ایمان کسی را قبول نمی‌کند مگر آنکه به ایشان محبت و ایمان داشته باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم عنوان کرد: دشمنان که همیشه در سخنان خود از این جمله استفاده می‌کردند که جمهوری اسلامی ایران در یک سال آینده وجود نخواهد داشت، امروزه با اقتدار نیروهای نظامی به ویژه سپاه در حال عقب‌گرد بوده و از موضع خود عقب‌نشینی می‌کنند.

محمدمهدی شهریاری با بیان اینکه هدف مسئولان در آذربایجان‌غربی این است که از منابع دولت برای محرومیت‌زدایی در مرزهای استان بهره ببرند، تصریح کرد: همچنین حفظ وحدت و اتحاد بین مردم این استان از جمله اولویت‌ها است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیز گفت: یکی از ماموریت های مهم سپاه نهضت خدمات رسانی به مناطق محروم است.

سردار محمدتقی اوصانلو افزود: قرارگاه حمزه(ع) با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف نسبت به ارائه خدمات جهادی به مردم مناطق محروم آذربایجان غربی می کند.

وی با بیان اینکه لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی در خصوص محرومیت زدایی هدف اصلی از این خدمات رسانی به مردم محروم است ادامه داد: حمایت از بیماران و نیز کمک به ایتام از دیگر طرح هایی است که توسط معاونت مردمیاری و محرومیت زدایی قرارگاه در دست اجراست.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء با اشاره به این که یکی از ماموریت های مهم سپاه نهضت خدمات رسانی به مناطق محروم است گفت: در آذربایجان غربی ۳۲۰۰ طرح عمرانی برای مناطق محروم آماده ارائه است و ۱۲۵۰ طرح عمرانی نیز کلنگ زنی می شود.

سردار اوصانلو افزود: ۲۷۰۰ طرح محرومیت زدایی و هزار خانه مسکونی نیز برای مددجویان استان در مناطق محروم اجرا می شود.

صبح دیروز با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی سه هزار و ۲۰۰ طرح محرومیت زدایی افتتاح و یک هزار و ۲۵۰ طرح عمرانی محرومیت زدایی کلنگ زنی شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست