اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در جریان سفر رییس جمهور به استان ۹ پروژه ورزشی در شمال آذربایجان غربی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان عصر امروز ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری سلماس را افتتاح کرد.

این ورزشگاه که در سال ۸۸ کلنگ زنی شده بود در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و شامل زمین فوتبال استاندارد با چمن مصنوعی، پیست دو میدانی استاندارد خاک آجری، پارکینگ خودرو، ساختمان اداری و ۲ سالن بدنسازی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور احداث شده و برای احداث آن حدود ۴۰۰میلیارد ریال هزینه شده است.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این ورزشگاه، برانوش نیک‌بین مشاور وزیر ورزش و جوانان مدیرکل حوزه وزارتی ورزش و جوانان، شهروز برزگر کلشانی نماینده سلماس در مجلس، چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ غربی و مرتضی اصغری فرماندار سلماس نیز حضور داشتند.

وزیر ورزش و جوانان نیز با اشاره به اینکه ۳۵ طرح نیمه تمام ورزشی در آذربایجان غربی وجود دارد، گفت: این طرح ها با توجه به هماهنگی های صورت گرفته تا پایان سال ۱۳۹۹ به بهره برداری می رسد.
مسعود سلطانی فر همچنین اعلام کر: استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرستان ارومیه نیز که قرار بود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد، هفته دولت امسال افتتاح می شود.

افتتاح سالن تیراندازی شهدا خوی با حضور وزیر ورزش و جوانان

سالن تیراندازی شهدا خوی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

سالن تیراندازی شهدا توی در،مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و با هزینه ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی توسط مسعود سلطانی‌فر وزبر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.
گفتنی است در مراسم افتتاحیه این مجموعه ورزشی، برانوش نیک‌بین مشاور وزیر ورزش و جوانان مدیرکل حوزه وزارتی ورزش و جوانان، کبیری نماینده خوی و چایپاره در مجلس، چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و عابدی فرماندار خوی نیز حضور داشتند.
شایان ذکر است این سالن در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شده‌بود.

افتتاح زورخانه پوریای‌ولی خوی توسط وزیر ورزش و جوانان

🔻زورخانه پوریای ولی خوی با حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه که عملیات اجرایی آن در سال ۹۱ آغاز شده بود، در زمینی به مساحت ۴۲۰ مترمربع و با هزینه ۹میلیارد ریال از اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسید.

عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در مراسم افتتاح زورخانه پوریای ولی ضمن خیرمقدم به وزیر ورزش گفت: این زورخانه اتفاقی مبارک برای ورزش شهرستان خوی و ورزشکاران این شهرستان است.

کبیری نماینده خوی و چایپاره نیز در مراسم افتتاحیه زورخانه پوریای ولی این شهرستان با قدردانی از وزیر ورزش و جوانان بابت حضور در شهرستان خوی گفت: مردم خوی با سابقه داشتن ورزشکاران در عرصه ملی با برخی کمبودها در بخش ورزش برای نشان دادن استعدادهای خود داشتند که خوشحالیم امروز شاهد افتتاح ۳ پروژه ورزشی با حضور شما هستیم و امیدواریم بتوانیم شاهد حضور ورزشکاران بیشتری از شهرستان خوی در عرصه ملی و بین‌المللی باشیم.

افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره شمس شهر فیرورق و دیوارکشی و محوطه‌سازی این مجموعه

مجموعه ورزشی چند منظوره شمس شهر فیرورق و دیوارکشی و محوطه‌سازی این مجموعه با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

در سفر رییس‌جمهور و هیات همراه به استان آذربایجان‌غربی، سالن ورزشی چند منظوره شمس شهر فیرورق در مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و با هزینه کرد ۲۱میلیارد ریال از اعتبارات ملی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور توسط مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح‌شد.

همزمان نیز دیوارکشی و محوطه‌سازی این مجموعه ورزشی به مساحت ۴ هکتار و با هزینه ۴.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی نیز به بهره‌برداری‌ رسید.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این مجموعه ورزشی، برانوش نیک‌بین مشاور وزیر ورزش و جوانان مدیرکل حوزه وزارتی ورزش و جوانان، کبیری نماینده خوی و چایپاره در مجلس، چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و عابدی فرماندار خوی نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است این مجموعه ورزشی در سال ۱۳۷۸ کلنگ‌زنی شده‌ بود.

در این سفر مجموعا ۹ پروژه و مجموعه ورزشی در شهرهای خوی، سلماس و سرو به بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست