اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با برشمردن خدمات نظام در بخش های مختلف گفت: رویکرد دولت سیزدهم کار و تلاش جهادی و انقلابی است.

رضا ابراهیمی بعد از ظهر شنبه در آئین بهره برداری از ۴ طرح عمرانی و خدماتی در اشنویه اظهار کرد: ارتباط با مردم و همراهی و همدلی مردم و مسئولان برای توسعه در زمینه‌های مختلف در این دولت ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: رئیس جمهور و هیئت دولت و استاندار آذربایجان‌غربی با تمام توان و شبانه روزی دنبال مشکلات مردم، ارتباط با مردم و توسعه همه جانبه کشور و استان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر حضور میدانی مسئولان برای حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: افتخار خدمتگزاری به مردم نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بهره مندی از مزایای مرزنشینی از برنامه‌های مقام عالی استان در این شهرستان است که با همت مقام عالی استان موافقات اولیه با مقامات شمال عراق حاصل شده و موضوع در حال پیگیری است.

وی همچنین با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی از استان‌های امن کشور بوده از تلاش نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و مرزبانی قدردانی کرد.

در ادامه معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی بهره برداری از ۴ طرح عمرانی و خدماتی در اشنویه آغاز شد.

این طرح‌ها شامل فازدوم کارخانه گلوکز شیرین با اشتعال ۴۰ نفر، گازرسانی به رؤسای دوآب، روکش آسفالت محور ده شمس، بهسازی و آسفالت معابر روستای کهنه قلعه بود که برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی کلنگ گازرسانی به روستای لولکان اشنویه با اعتبار ۱۲۲ میلیارد ریال بر زمین زده شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با حضور در منزل شهید سید سلام حسینی در روستای دواب با قدردانی از صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از مادر این شهید معظم قدردانی کرد.

فاتحه خوانی و گل افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های سفر معاون سیاسی و اجتماعی استاندار به شهرستان اشنویه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست