اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل کمیته امداد امام (ره) آذربایجان غربی گفت: طی ۴۰ سال گذشته ۶۵ هزار فرصت شغلی در این استان فراهم شده و ۴۲ هزار خانوار به خودکفایی رسیده است.

عزیز سهندی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در آذربایجان‌غربی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هشت هزار و ۴۰۰ مسکن در سطح استان احداث و سه هزار و ۴۰۰ واحد دیگر تعمیر و بازسازی شده‌است، گفت: همچنین امسال ۱۹۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به خانواده‌ها صورت گرفته است و ۸۰۰ نوعروس با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صاحب جهیزیه شده‌اند.

سهندی افزود: امسال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی از ۱۲۵ هزار نفر در ابتدای سال به ۱۸۵ هزار نفر رسیده است، گفت: این تعداد برابر با ۶ درصد جمعیت استان بوده و همچنین از ۴۷ هزار سالمند سطح استان ۲۲ درصد آنان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی با بیان اینکه مشاوره‌های رایگان در زمینه مددکاری، وکیل خانواده و ازدواج به مددجویان ارایه می‌شود، گفت: برای این منظور، پیوندهای ازدواج بین مددجویان مستحکم‌تر بوده و از هر ۴۰ ازدواج یک مورد منجر به طلاق می‌شود در حالی که در آذربایجان‌غربی به ازای هر ۶ ازدواج یک طلاق ثبت شده است.

سهندی با بیان اینکه مشارکت مردمی با افزایش ۳۴ درصدی به ۸۴ میلیارد تومان در ۱۰ ماهه امسال رسیده است، گفت: همچنین در این مدت، میزان صدقات مردم خیر استان با افزایش ۱۰ درصدی، به ۶ میلیارد تومان، پرداخت زکات با افزایش ۵۷ درصدی به ۳۳ میلیارد تومان و اکرام ایتام با افزایش ۲۰ درصدی به ۱۶ میلیارد تومان رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست