آوای مرز : مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در خصوص اقدامات این شرکت جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین گفت: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به منظور حفظ سلامت ارباب رجوع و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا حد امکان بیشتر خدمات را به صورت غیر حضوری به مشترکین ارائه میدهد.
اکبر حسن بکلو در خاتمه خاطر نشان کرد: با توجه به زیرساخت های طراحی شده در این شرکت در راستای اهداف دولت الکترونیک و تکریم مشترکان و به منظور کاهش نیاز به مراجعه حضوری، این شرکت امکان ارائه خدمات برق رسانی تحت عناوین تغییر نام، فروش انشعاب، صدور قبض المثنی(تسویه بدهی)، سوابق مصرف و صورتحساب، سوابق پرداخت صورتحساب، مشاهده صورتحسابها، پرداخت از طریق سایت شرکت، پرداخت از طریق psp ها و از طریق تلفن بانک، اعلام کارکرد توسط مشترک را به صورت غیرحضوری و الکترونیکی فراهم نموده است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد : مشترکین برق استان می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.waepd.ir و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت نمایند
به گزارش روابط عمومی؛ وی اضافه کرد: برای دسترسی راحت و بدون نیاز به حضور مشترکین به خدمات شرکت توزیع نیروی برق سامانه تلفنی ۱۲۱ در تمامی شهرهای استان جهت خدمات رسانی در صورت بروز هرگونه نارسایی در شبکه برق کماکان در دسترس می باشد.