اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: دانشجویان از رشته‌های فنآوری اطلاعات و حسابداری به علت بازار کار مطلوب استقبال خوبی دارند.

مهدی عبدی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص پذیرش دانشجو در ورودی مهرماه سال ۱۳۹۹ افزود: این مرکز با ۱۲ رشته دانشگاهی در مقطع کاردانی و کارشناسی فعال است که رشته‌های مدیریت گردشگری و کارشناسی بورس امسال به جمع این رشته‌ها اضافه شده ‌است.

وی با بیان اینکه سیاست دانشگاه جامع علمی کاربردی، “کارآفرینی” است اظهار داشت: بر همین اساس مراکز وابسته نیز با شعار ” علمی شو، کاربردی شو ” در ۲ حوزه نظری و مهارتی فعالیت می‌کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: رشته‌های زیر مجموعه این مرکز در حوزه مدیریت و خدمات اجتماعی است و تمامی مدرسان دارای کد مدرسی از دانشگاه است.

عبدی‌پور مزایای این مرکز را پذیرش با هر نوع دیپلمی بدون مدرک پیش دانشگاهی اعلام کرد و گفت: شهریه پایین، فضا و محیط آموزشی استاندارد، برنامه‌ریزی کلاسی برای غیرساعات اداری و اساتید با مدارک مرتبط از دیگر مزایای این مراکز است.

رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان‌غربی از وجود دفتر کارآفرینی و برگزاری رویدادهای مربوطه، استارتاپ‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی خبر داد و افزود: ثبت نام دانشجویان سال جدید در دوره کاردانی از چهارم شهریورماه و دوره کارشناسی از ۱۱ همان ماه از طریق سایت سازمان سنجش است.

وی گفت: این مجموعه در رشته های مدیریت کسب و کار، بیمه، حسابداری دولتی، مالیاتی و حسابرسی، بهره وری واحدهای صنفی، امور گمرکی، بورس و گردشگری در دوره های کاردانی و کارشناسی از مهر ماه پذیرش خواهد کرد که رشته های بورس و گردشگری برای اولین بار خواهد بود.

مهدی عبدی پور رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان غربی از وجود ۴۰۰ دانشجوی در حال تحصیل و ۹۰ مدرس در این مرکز خبر داد وگفت : دانشجویان در حال حاضر در ۱۲ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی تحصیل می کنند و ۳ رشته دیگر برای مهرماه اضافه شده است.

مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان‌غربی از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده و از سال ۱۳۹۰ با راه‌اندازی اتوماسیون با پذیرش سه هزار و ۵۸۵ دانشجو به طور رسمی وارد فعالیت دانشگاهی شد و تاکنون هزار و ۶۱۶ نفر دانشجو از آن فارغ‌التحصیل شده‌اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست