اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه مهاباد با اشاره به اعدام سلطان سکه و همدست وی، گفت: اقدام قوه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی قابل تحسین است و باید همچنان ادامه داشته باشد.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: دستگاه قضائیه در ادامه برخورد با مفسدان اقتصادی به سراغ دیگر سلطان‌ها نیز برود تا اعتماد مردم نسبت به این نهاد قضایی بیش از قبل جلب شود و دیگر شاهد سلطانی و سلطان‌گری در بازار‌های ایرانی نباشیم.
وی ادامه داد: برخورد قاطع با افرادی که از راه آشوب بازار سود کلانی از جیب مردم کسب می کنند، درس بزرگی برای بقیه کسانی است که می خواهند از گرانی و فشار بر روی مردم به نفع خود استفاده کنند.
ماموستا امامی با اشاره به در پیش بودن اعیاد ماه ربیع الاول، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) محور وحدت و مودت بین مسلمانان می باشد و لازم است تا در هفته وحدت این انسجام و همدلی بیش از هر زمان دیگری، به نمایش گذاشته شود.
امام جمعه مهاباد اضافه کرد: خطرها و توطئه های دشمن بیشتر از گذشته شده و نقشه شوم استکبار اختلاف افکنی بین امت های اسلامی است که باید در این راستا وحدت و انسجام ما دشمن شکن باشد.
ماموستا امامی یادآور شد: با ورق زدن مختصر تاریخ اسلام خواهیم دید که در هر کجا مسلمانان پیشرفتی داشته‌اند، در سایه وحدت بوده و هرکجا انحطاط و سقوط کرده‌اند اغلب به دلیل تفرقه و پراکندگی بوده است.
وی همچنین با اشاره به اولین سالگرد زلزله دلخراش استان کرمانشاه گفت: تاکنون خدمات ارزشمندی با تلاش های شبانه روزی دولت و دیگر نهادها و مسوولان در مناطق زلزله زده عرضه شده و حضور مردم نیز در همکاری و همدردی با هموطنان بسیار محسوس است.
ماموستا امامی در ادامه از بانیان برگزاری دومین همایش منطقه ای علمی و ادبی استاد «هه ژار» در مهاباد تشکر کرد و همچنین فوت رییس سازمان تامین اجتماعی را نیز تسلیت گفت.
نماز جمعه این هفته مهاباد به امامت ماموستا عبدالسلام امامی و با حضور پرشور مردم و مسوولان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد./ ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست