اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: در چهار روز اخیر این سازمان با تلاش همکاران و امدادگران به ۶۵خودرو با ۱۸۶ نفر گرفتار در برف و کولاک در جاده‌های این استان امدادرسانی کرده است.

امیر جعفرزاده در خصوص امدادرسانی نیروهای هلال احمر افزود: در عملیات امداد رسانی ۱۱ تیم عملیاتی با ۸ خودرو آمبولانس  در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

وی با اشاره به بارش سنگین برف و کولاک طی روزهای اخیر در مناطق مختلف استان با بیان اینکه امدادرسانی در مناطق مختلف استان ادامه دارد و در این راستا اقلام غذایی از جمله بیسکویت و وسایل گرمایشی به میزان ۶۹ بسته غذایی و نیز وسایل گرمایشی بین در راه ماندگان توزیع شد.

به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، وی با اشاره به انتقال ایمن ۳ مادر باردار از مناطق صعب العبور و گرفتار در برف و کولاک به مراکز درمانی عنوان کرد: در تمامی عملیات های امدادرسانی در این مدت ۴۷ نیروی امدادی مشارکت و همکاری داشتند و با توجه به ادامه بارش ها و کولاک امداد رسانی تداوم دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: شهروندان گرفتار در کولاک می‌توانند با شماره ۱۱۲ این سازمان تماس بگیرند تا از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست