اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اعضای هیئت‌رئیسه سومین سال شورای پنجم این شهر با حضور اعضا، انتخاب و معرفی و تغییراتی در ترکیب آن ایجاد شد.

اکبر ابوالفتحی در این خصوص افزود: در انتخابات امروز، محمدرضا علیزاده امامزاده که سال پیش نیز ریاست شورا را بر عهده داشت، در این سمت ابقا شد.

وی با اشاره به انتخاب حسین بخشایشی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در سال سوم دوره پنجم بیان کرد: همچنین با رای اعضا، مرتضی پیری و زلفعلی ابراهیمی به عنوان دبیران اول و دوم این دوره برگزیده شدند.

ابوالفتحی اضافه کرد: حسین پناهی نیز با رای اعضا به عنوان سخنگو و حجت الاسلام محمد  خلیل پور به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

در انتخابات سال دوم شورای اسلامی شهر ارومیه، عادل فتاحی به عنوان نایب رئیس، حسین بخشایشی و مرتضی پیری به عنوان دبیران اول و دوم، خالد حاتمی و حجت الاسلام محمد خلیل پور به عنوان سخنگو و خزانه دار انتخاب شده بودند.

در انتخابات امسال، علاوه بر نایب رئیس، دبیران اول و دوم و سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه تغییر کردند.

اعضای هیئت رئیسه به صورت سالانه انتخاب می شوند و اعضای منتخب امسال تا شهریور سال آینده عهده دار مسئولیت خواهند بود.

عادل فتاحی فدای کدام مصلحت اندیشی شد؟!

امروز ترکیب هیات رئیسه شورای شهر ارومیه برای سومین سال متوالی مشخص شد و اعضای ۱۱ نفره شورای شهر ارومیه با ۷ رای همه ترکیب هیات رئیسه را انتخاب کردند، به نظر می رسد انتخاباتی با برنامه، غیرکارشناسی و غیرمنطقی در خانواده مدیریت شهری که شالوده و بنیان مردمی است ، انجام گرفت و یکی از تأثیرگذارترین عضو شورای شهر ارومیه فدای برخی مصلحت های نابجا شد و تغییر یافت.

🔹بدون شک عادل فتاحی یکی از توانمند ترین نیروهای حوزه عمرانی است که بیش از ۴۰ سال که در حوزه نوسازی مدارس و شواری شهر ارومیه فعالیت نموده و در حال حاضر سابقه حضور ۴ دوره عضویت در شورای اسلامی شهر ارومیه را دارد که ریاست شورا ، نایب رئیسی و ریاست کمسیون عمران در کارنامه وی دیده می شود.

🔹فتاحی که از یک خانواده سرشناس و متدین منطقه مرگور ارومیه می باشد دارای محبوبیت خاصی در بین اقشار مختلف مردم است و همین محبوبیت باعث شده که مردم ارومیه بیش از ۱۶ سال به وی اعتماد کرده و افتخار عضویت در بدنه مدیریت شهری را به او بسپارند.

🔹عادل فتاحی که دانش آموخته حوزه عمران است، به خوبی با الفبای عمران و توسعه شهری آشناست و زیر و بم این شهر را خوب می شناسد و در تخصص کاری خودش حرفی برای گفتن دارد.

🔹در سال دوم دور پنجم همکارانش در خانواده مدیریت شهری به او اعتماد کرده و سکان نائب رئیسی را به او سپردند ، اما در سال سوم بدلایل حاشیه ای در حالی این اعتماد از او سلب شد که انتظار می رفت با توجه به تخصصش فتاحی در سمت خود ابقا شود ، هر چند وی کاندیدای ریاست شورا هم شده و رقیب دیگرش یعنی علیزاده امامزاده از ۱۱ رای، موفق به کسب ۷ رای شده و برای دومین سال ابقا گردید، با این حال فتاحی کاربلد از ادامه این مسوولیت باز ماند و نتوانست رای اعتماد همکارانش را جلب کند.

🔹هر چند فتاحی به عنوان یک نیروی کارآزموده و کاربلد در این دوره نائب رئیسی شورا حذف شد، اما ترکیب آرای این دوره انتخابات شورای شهر ارومیه به نظر می رسد یک انتخابات با ترکیب کاملا قومیتی بوده و با این روند آینده ناخوشایندی در پیکره بدنه شهری متصور خواهد شد که انتظار می رود اعضای شورای شهر که نماد مردم سالاری دینی و انتخاب مردم هستند تخصص و تعهد را فدای مصلحت اندیشی، مسائل حاشیه ای و قومیتی نکنند و آینده شهر و استان را فدای مصلحت گروهی و قومیتی ننمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست