اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با حکم وزیر کشور فرمانداران جدید شهرستان های ماکو و شوط در آذربایجان غربی منصوب شدند.

 با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و بنا پیشنهاد محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی “حسین عباسی گزنق” به عنوان فرماندار شهرستان ماکو در شمال این استان منصوب شد.

“حسین عباسی گزنق”، پیش ‌از این مسئولیت فرمانداری شهرستان شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان غربی را بر عهده داشت.

 او با حکم وزیر کشور به جای “شاهین علیزاده”، در سمت فرمانداری ماکو منصوب شد. علیزاده، از سال ۹۳ تا ۹۷ سکان دار فرمانداری ماکو بود.

همچنین در حکم جداگانه‌ای وزیر کشور “حسن عبدالهی اصل” را به سمت فرماندار شهرستان شوط در شمال آذربایجان غربی منصوب کرد.

در یک سال اخیر شهرستان ماکو شاهد تغییرات زیادی در اغلب مسئولان منطقه آزاد ماکو و ائمه جمعه بوده است.

لازم به ذکر است امروز طی مراسمی با حضور علی مصطفوی معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی و مسئولان شهرستانی مراسم تودیع و معارفه فرمانداران ماکو و شوط برگزار شد.

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ، حسین عباسی گزنق به عنوان فرماندار شهرستان ماکو معرفی شد .

علی مصطفوی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم  با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود در جامعه گفت : موضوع بیکاری و اشتغال ازدغدغه های مسئولان نظام است که در این مورد تلاشهای زیادی صورت گرفته است .

وی با اشاره به اینکه  دولت هنوز به درستی نتوانسته به اهداف اصلی خود در زمینه اشتغال و بیکاری دست یابد افزود : تلاشهای مسئولان نظام با همکاری و همدلی به سرانجام خواهد رسید .

معاون استاندار آذربایجان غربی به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت : لازم است دستگاه های اجرایی زمینه حضور پررنگ مردم در مراسمات دهه مبارک فجر را فراهم کنند.

مصطفوی با بیان اینکه آزادی بیان در تمامی زمینه ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت :  انتقاد لازمه توسعه و پیشرفت جامعه پویا است و در کشور هایی که ادعای دموکراسی دارند امروز آزادی پیرامون اسلام در قالب مشخصی است .

وی همچنین بر خصیصه ها و نقشه های گوناگون استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: تنها مقوله مهم در حفظ انقلاب اسلامی ایران، حفظ اتحاد و وحدت است چراکه دشمن در کمین است و مردم باید همواره در صحنه باشد و این حضور حداکثری در چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.

حجت الاسلام میر محمد هاشمی امام جمعه ماکو هم در این مراسم با تقدیر از زحمات فرماندار سابق ماکو گفت : مقامهای دنیوی زود گذر هستند و باید تلاش نماییم در راستای خدمت به مردم از عنایات خداوند برخوردار باشیم .

نصیری قائم مقام سازمان منطقه ازاد ماکو هم در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه تسهیل در امورات شهری به عهده فرمانداران منطقه آزاد ماکو است گفت : لازم است علاوه بر فرمانداران تمامی مسئولان با سازمان منطقه آزاد ماکو تعامل داشته باشند .

حسین عباسی فرماندار جدید شهرستان ماکو هم در این مراسم با تقدیر از حسن اعتماد مسئولین گفت : قطعا مردم شریف ماکو قدردان زحمات خادمان خودشان خواهند بود و در عین حال عملکرد هر مسئولی ممکن است با نقد هایی همراه باشد .

وی با بیان اینکه نقشی که فرماندار می تواند در توسعه همه جانبه یک شهر ایفا کند بسیار مهم و حائز اهمیت است افزود :  قطعاً  سیاست تعامل ، همکاری همدلی و همزبانی مد نظر بنده در اجرای سیاستهای ابلاغی خواهد بود ، چراکه اعتقاد ما این است که رشد و توسعه در بستر چنین فضایی ایجاد خواهد شد .

در پایان این جلسه با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خدمات و تلاش های ۵۶ ماهه شاهین علیزاده تجلیل و با حکم وزیر کشور حسین عباسی بعنوان فرماندار جدید شهرستان ماکو معرفی شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست