اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه مهاباد گفت: تبعیض در پرداخت وام ازدواج به جوانان این شهرستان و هرگونه دسته بندی بین آنان قابل قبول نیست.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته  با انتقاد از روند پرداخت افزود: هر گونه جانب داری و تعصب بی مورد در پرداخت وام ازدواج به جوانان باید توسط مسوولان شهرستانی رصد و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد شود.

وی ادامه داد: یکی از توصیه های مقام معظم رهبری و شعار سال جدید، اشتغال جوانان بوده که به عنوان گام اول ازدواج مطرح شده و ضروری است برای بهبود شرایط موجود مسوولان همت بیشتری داشته باشند.

وی با تبریک فرا رسیدن سال جدید اظهار کرد: امیدواریم در سال تازه هر گونه ظلم و ستم و جنگ بین قدرت طلبان جهان تمام شده و آوارگان جنگ های اخیر بتوانند به مملکت و آشیانه خود برگردند.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه مردم بی گناه تنها قربانیان جنگ ها هستند، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری در پیام نوروزی، ظلم و ستم استکبار جهانی برای به دست آوردن قدرت و ثروت برای همه مشهود است.

وی با محکوم کردن اعدام دسته جمعی افرادی در یکی از کشورهای مسلمان بیان کرد: هیچ گاه با ظلم و خشونت و زندان و اعدام، محبوبیت و مشروعیت حکومتی پایدار و بادوام نبوده و امیدواریم این روند در سده پانزدهم به اتمام برسد.

ماموستا امامی در ادامه به مسافران و گردشگران این شهرستان خوشامد گویی کرد و به خانواده بازماندگان حادثه تصادف محور مهاباد به بوکان تسلیت گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست