اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه شهرستان پیرانشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان از عملکرد برخی از مسئولین شهرستان انتقاد کرد و گفت:ضعف در ادارات و در راستای خدمت به مردم قابل قبول نیست.

حاج ماموستا مصطفی محمودی، امام جمعه شهرستان پیرانشهر در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان پیرانشهر که صبح امروز با حضور فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان پیرانشهر در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر برگزار شد، طی سخنانی از عملکرد ضعیف برخی از مسئولان این شهرستان شدیداً انتقاد کرد.
وی گفت: متأسفانه بازخورد تکریم ارباب رجوع در بسیاری از ادارات و نهادهای خدمات رسان در سطح شهرستان بسیار ضعیف بوده و در این مورد بعضی از مسئولین در وظایف خود کوتاهی می‌کنند.
محمودی اضافه کرد: متأسفانه مردم گلایه های فراوانی از عملکرد بعضی از مسئولین دارند، بعضی از مسئولین ادارات پیرانشهر در وظایف خود کوتاهی می‌کنند، ضعف در ادارات و در راستای خدمت به مردم قابل قبول نیست.
امام جمعه پیرانشهر یادآور شد؛ هدف همه ما بعنوان مسئولان نظام، خدمت کردن و تکریم ارباب رجوع است چرا که وجود ما در سمت ها و پست های مدیریتی به واسطه وجود مردم است و اگر آنها در میان نباشند وجود یک نفر بعنوان مسئول یا مدیر چه جایگاهی می تواند داشته باشد؟
به گزارش کردپرس، بر اساس شنیده های مراجعین به ارگان ها و نهادهای دولتی در شهرستان پیرانشهر در برخی از ادارات شاهد عدم رعایت تکریم ارباب رجوع و طولانی بودن روند پروسه های اداری برای مراجعه کنندگان هستیم که گاهاً عدم رضایت مراجعین از مسئول یا دستگاه مربوطه را به دنبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست