اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل تیم شهرداری ارومیه گفت: تعطیلی ۲ هفته‌ای لیگ برتر هم شرایط را بهتر نخواهد کرد و پیشنهاد ما برگزاری ادامه فصل به صورت متمرکز و نظیر لیگ ملت‌های والیبال جهان است.

پیمان رضایی در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ادامه وضعیت نامناسب شیوع بیماری کرونا و نوع برگزاری لیگ برتر با توجه به سفرهای پیاپی تیم‌ها به صورت هوایی و زمینی، بازیکنان تیم‌ها به این بیماری مبتلا شده و مشکلات زیادی برای برگزاری بازی‌ها رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: در ابتدای مسابقات هم پیشنهاد تیم ما برگزاری متمرکز بازی‌ها در شهرهای دارای زیرساخت مناسب از نظر وجود هتل و سالن بود و در این خصوص شهر ارومیه نیز می‌توانست به‌عنوان میزبان انتخاب شود ولی نظر فدراسیون برگزاری رفت و برگشت مسابقات به صورت عادی بود که همین امر اعمال شد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اضافه کرد: متاسفانه تصمیم به یکباره تعطیلی ۲ هفته‌ای لیگ از سوی سازمان لیگ، به بسیاری تیم‌ها به ویژه تیم‌هایی که در هفته هشتم میهمان بودند، ضرر زد زیرا تیم‌ها قبل از این تصمیم، محل اقامت خود و بلیط سفر را تهیه کرده بودند و مجبور شدند هزینه‌ای اضافه بپردازند.

وی افزود: از سازمان لیگ و فدراسیون درخواست تصمیم مناسب با توجه به همه جوانب و بعد از دریافت نظرات همه تیم‌ها را داریم زیرا اعتقاد داریم تعطیلی ۲ هفته‌ای لیگ نمی‌تواند مشکل همه‌گیری کرونا را حل کند و ممکن است تنها شرایط تیم‌های دارای موارد مشکوک را بهبود ببخشد.

وی ادامه‌داد: در تصمیم اتخاذ شده باید به این مورد هم توجه داشت که تیم ملی والیبال سال آینده در المپیک حضور خواهدداشت و بازیکنان باید با شرایط مناسب و آمادگی لازم راهی تیم ملی شوند ضمن اینکه نباید در این بین به باشگاه‌ها نیز ضرری وارد شود.

رضایی درخصوص وضعیت تیم شهرداری ارومیه گفت: تیم ما مشکل خاصی ندارد و تنها ۴ نفر از کادرفنی مشکوک به این بیماری بودند که در حال حاضر قرنطینه هستند.

تیم شهرداری ارومیه با ۴ برد از ۶ مسابقه در رده ششم لیگ برتر والیبال قرار دارد.

بنا به تصمیم سازمان لیگ فدراسیون والیبال، لیگ برتر به مدت ۲ هفته تعطیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست