اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  دادستان خوی از انهدام باند قاچاق سازمان یافته تلفن همراه در این شهرستان خبر داد و گفت: این باند نزدیک به ۵ هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش تقریبی یکصد میلیارد تومان وارد کرده بودند.

حمید صمدزاده با اعلام این خبر گفت: در پی وصول گزارش فعالیت شبکه قاچاق سازمان یافته در شهر خوی با توجه به پیچیدگی وقوع جرم ارتکابی و اهمیت آن، شناسائی سرشاخه های شبکه قاچاق با دستور ویژه قضائی و هدایت دادستانی خوی پیگیری شد.

او افزود: مامورین اداره اطلاعات شهرستان تحقیقات وسیعی در شناسائی عوامل دخیل در امر قاچاق انجام  داده و با کسب اطلاعات لازم با صدور دستور قضایی وارد به مخفیگاه شبکه شدند.

دادستان خوی بیان کرد: در مخفیگاه این قاچاقچیان چهار نفر از عوامل اصلی شبکه قاچاق در شهرستان خوی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۸۲۰ دستگاه عدد تلفن همراه گران قیمت و چندین دستگاه رایانه که به عنوان وسیله جرم استفاده می شدند، کشف و ضبط شد.

صمدزاده اظهار کرد: با دستگیری این افراد پرونده آنان به شعبه دوم بازپرسی ارجاع و متهمان جهت انجام تحقیات تکمیلی و دستگیری سایر عوامل دخیل در قاچاق سازمان یافته در اختیار اداره کل اطلاعات استان قرار گرفتند.

او با اشاره به اینکه افراد این باند قاچاق برادر هستند، افزود: برادران مذکور با ثبت اطلاعات غیر واقعی و جعلی واردات در قالب مسافری، نزدیک به پنج هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق نموده بودند که ارزش تقریبی آنها یکصد میلیارد تومان برآورد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست