اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولان شهرستانی از روند عملیات عمرانی منازل تخریب شده روستای سیل زده پسوه بازدید کرد.

مهندس محمود بدلی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی، که بهمراه فرماندار، بخشدار لاجان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان و بخش لاجان جهت بررسی و اطلاع از نحوه اجرای طرح های روستایی بویژه روند بازسازی منازل تخریبی روستای پسوه که در سیل خردادماه سال جاری دچار حادثه شده بودند، به شهرستان پیرانشهر سفر کرده بود طی سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از زحمات مهندسان و شرکت های فعال در امر توسعه مناطق روستای در شهرستان پیرانشهر گفت: بدون شک رفع چهره محورمت از مناطق روستایی یکی از برنامه های اصلی و جزء اولویت های مهم کاری این اداره کل بوده و هست و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 وی ادامه داد: علی رغم مشکلات موجود و همچنین وضعیت کنونی بازار مصالح سعی خواهد شد تا در زودترین زمان ممکن نسبت به اتمام و بازسازی منازل تخریبی روستای پسوه که در حادثه سیل خردادماه جاری دچار خسارات شده بودند اقدام شود.

 بدلی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به طرح های در حال اجرای بنیاد مسکن در مناطق روستای استان به طرح مهم آمارگیری روستایی اشاره کرد و تصریح کرد: این طرح از ویژگی های مسکن روستایی گامی مهم در جهت پیشبرد طرح جامع بهسازی و سازماندهی مساکن روستایی، ساماندهی و ایجاد امکانات رفاهی و اجرای سایر طرح های عمرانی می باشد.

وی در ادامه سخنان خود از اجرای طرح آمارگیری مسکن روستایی از ۲۱ مهرماه لغایت ۲۱ آبان ماه سال جاری خبر داد و در خصوص اهمیت این طرح گفت: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مرتبط با توسعه روستایی بر مبنای داده‌ها و آمار این طرح انجام می‌شود ، از بخشداران ، اعضای شورای اسلامی ، دهیاران و روستائیان درخواست همکاریهای لازم با مأمورین طرح مذکور را داریم.

این مسئول استانی اضافه کرد: هر اندازه با دقت و حوصله به پرسش مأموران آمارگیری پاسخ داده شود و اطلاعات دقیق و صحیح باشند بدون شک نتایج بدست آمده در تهیه و اجرای طرح های جامع بهسازی مساکن، توسعه اصلی و پایدار روستاها و همچنین برنامه ریزی های هدفمند مؤثر خواهد بود.

مدیر کل بنیاد  مسکن انقلاب اسلمی استان در ادامه این بازدیدها و سفر به شهرستان پیرانشهر از طرحهای بهسازی معابر روستای کلیچ شامل جدول کاری، آسفالت و اجرای سنگ فرش و همچنین پروژه در حال اجرای روکش آسفالت جاده روستای مذکور بازدید بعمل آورد و بر تسریع در اتمام آنها تأکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست