اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:عدالت و مبارزه با فساد از تاکیدات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

 حجت الاسلام سید مهدی قریشی در همایش حراست ها و گام دوم انقلاب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان استفاده از نورانیت و معنویت ماه ضیافت الهی را مغتنم شمرده و گفتند : ماه رمضان از بزرگترین نعمات خداوند تبارک و تعالی به بندگان است ،پروردگار متعال هر ساله یک ماه ما را به عنوان میهمان خودش پذیرفته و درهای رحمت و مغفرت خود را در این ماه بروی بندگان گشوده تا بتوانیم در این ماه با عبودیت ، معنویت و اخلاق را در وجودمان نهادینه کنیم فلذا این فرصت را غنیمت بدانیم و اگر نتوانیم در این ماه مورد مغفرت و رحمت الهی قرار بگیریم نهایت بیچارگی و بدبختی ما را نشان میدهد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به عنوان گردهمایی مدیران حراست استان در زمینه اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب گفت : مقام معظم رهبری در این بیانیه به نکات مهمی تأکید داشتند و از موارد مهمی که عنوان فرمودند مسأله عدالت و مبارزه با فساد بود و این موارد از محوری ترین کارها و مأموریت های انبیای الهی بوده و در کشور ما نیز باید بیشتر از سایر کشورها این موارد حاکم باشد و نمود پیدا کند.

حجت الاسلام قریشی در ادامه سخنان خود به اهمیت مبارزه با فساد در کشور اشاره کرده و خاطرنشان کرد: دستگاههای نظارتی کشور باید بیش از پیش در این زمینه تلاش کنند و با انجام درست وظایف خود مانع سود جویی ها و فساد در هر زمینه ای شوند.

او در ادامه سخنان خود به راهکارهای انجام درست وظایف در قبال بیانیه گام دوم انقلاب و مسئولیت حراستی و نظارتی گفت : ما اگر بخواهیم وظایف خود را بخوبی انجام دهیم اینست که خداوند را حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانیم  و به تصریح آیات الهی بندگان هیچ کاری انجام نمی دهند مگر اینکه خداوند متعال شاهد و ناظر بر اعمالشان باشد.

وی در خطاب به نیروهای حراستی تصریح کرد : اگر بخواهیم به عنوان یک نیروی حراستی کارمان را بدرستی انجام دهیم و خدایی نکرده اهمال کاری در مقابل فساد و بی عدالتی و ظلم و تعدی نداشته باشیم و حق کسی را ضایع نکنیم و باطلی را ثبت نکنیم باید خداوند متعال و شاهدان الهی را بر اعمال خود ناظر بدانیم و این باور در کنترل ما و عملکرد درست در انجام وظایف بسیار مؤثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اهمیت یاد خدا بودن در انجام وظایف گفت : غیر از توجه به نظارت دستگاههای نظارت الهی ، یاد پروردگار خداوند متعال و استعانت از او بازدارنده و موجب انجام درست وظایف خواهد بود.

وی افزود : کار حراستی کار بسیار سخت و حساسی است و اگر مسئولین حراست به درستی عمل کنند مسأله فساد و بی عدالتی بسیار کم اتفاق خواهد افتاد وچنانچه کارهای شما عزیزان همراه با اغماض و چشم پوشی و ضایع کردن حقوق افراد باشد یقینا شاهد مشکلات فراوانی خواهیم بود.

امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد : اگر مسئولین حراستی افراد تیز بینی باشند و در مقابل تعدی افراد به قانون بایستند و اجازه تخلف ندهند بسیاری از فساد ها و بی عدالتی ها در دستگاههای اجرایی ریشه کن خواهد شد.

به گزارش ایسنا ؛ حجت الاسلام قریشی با تأکید بر داشتن جاذبه و دافعه در نیروهای حراستی گفت: افراد حراستی در مجموعه خود باید در تصمیمات و رفتارهای کاری خود قرص و محکم باشند و بقدری که با افراد صالح دوستی و رابطه رفاقتی دارند با کسانی که تخلف میکنند فاصله و دافعه عمیقی داشته باشند و اگر این چنین نباشد به تعبیر شهید مطهری اعمالش مورد رضایت خداوند نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست