اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی گفت: مالکان منازل شخصی و سوئیت‌های اجاره‌ای بدون‌مجوز که نسبت به اجاره‌دادن این واحدها به مسافران اقدام کنند، مورد پیگرد قرار می‌گیرند.

جلیل جباری روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به احتمال بروز مشکلات بهداشتی در زمینه اجاره واحدها به مسافران افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی با محوریت پیشگیری و مقابله با کرونا در تاسیسات گردشگری فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان مسوول کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا انتخاب شده و به‌ تبع آن مسوولیت این کمیته در استان‌ها نیز برعهده ادارات‌کل استانی است.

او با اشاره به مصوبه‌های نخستین جلسه این کمیته افزود: «تعطیلی موزه‌ها، پذیرش نکردن مسافر در زائرسراها و اقامتگاه‌های دولتی و مهمانسراها، ممنوعیت برپایی چادر و کمپ‌های اقامتی در فضاهای باز، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری و تعطیلی سالن‌های ورزشی از جمله مصوبه‌های کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی مقابله با بیماری کروناست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دستورالعمل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری به تمام مدیران این واحدها اعلام شده‌، ادامه داد: بر این اساس طبق مصوبه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی با واحدهایی که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی کنند، برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا ؛ تمامی واحدهای اقامتی این استان در ایام عید نوروز تعطیل است و آذربایجان‌غربی پذیرای مسافران نوروزی در هیچ یک از مراکز اقامتی، هتل‌ها و مدارس نخواهد بود.

بازدید از موزه‌ها و سایت موزه‌های استان نیز تا اطلاع ثانوی به علت شیوع بیماری کرونا تعطیل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست