اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: بی‌تردید ایران اسلامی برای خودکفایی نیاز به تولید دارد تا دست اجانب و بیگانگان را از کشور قطع و نیازمندی‌ها را جبران کند بنابراین امسال باید موضوع تولید در تمامی ابعاد به بار نشیند.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد با تبریک سال ۱۴۰۰ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها” نامگذاری شده است اظهار داشت: امام خامنه‌ای امسال را نیز به نام سال تولید نامگذاری کردند که شعار پر خیر و برکتی است چون کشور نیاز به تولید دارد.

وی تصریح کرد: بی‌تردید ایران اسلامی برای خودکفایی نیاز به تولید دارد تا دست اجانب و بیگانگان را از کشور قطع و نیازمندی‌ها را جبران کند بنابراین امسال باید موضوع تولید در تمامی ابعاد به بار نشیند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: بی‌تردید اگر از کسانی که دارای کارخانه یا کارگاه تولیدی است حمایت و پشتیبانی شده و موانع پیش روی آنها برطرف شود می‌توان شاهد تحقق شعار سال در جامعه بود.

وی بیان کرد: امید است در سالی که به نام “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها” نامگذاری شده شاهد نهادینه شدن توفیق خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان بوده و سال سلامتی و دوری از امراض و بیماری‌ها و ناخوشی‌ها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست