اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای  مرز :  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در اجرای مصوبات سفر رئیس وقت قوه قضائیه به استان، بودجه مورد نیاز ادارات تابعه دادگستری استان در اسرع وقت تخصیص یابد و این دستگاه، تمام تلاش خود را در راستای اجرای سیاست های عالی قوه قضائیه در احقاق حق، مبارزه با فساد و رانت و برهم زنندگان امنیت مردم به منظور حصول رضایت مندی مردم به کار خواهد بست.

جلسه شورای قضایی استان به منظور پیگیری اجرای مصوبات تفاهم نامه دستگاه قضایی با استانداری آذربایجان غربی در سفر استانی رئیس سابق قوه قضائیه به استان با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در محل استانداری برگزار شد.

در این جلسه رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: در سفر استانی رئیس سابق قوه قضائیه به استان، در نشست شورای عالی قوه قضائیه و شورای قضایی استان با استانداری، با بررسی های فنی، تخصصی و وضعیت دستگاه قضایی و سازمانهای تابعه و به تناسب شرایط استان تصمیماتی در قالب تفاهم نامه ای به تصویب رسیده است و طرفین  برابر این تفاهم نامه تعهداتی را تقبل نموده اند.

ناصر عتباتی ادامه داد: حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس جدید قوه قضائیه با تصدی این مسئولیت، ۱۰ دستور مهم را به روسای دادگستری استانها صادر و ابلاغ فرموده اند که یکی از این دستورات پیگیری اجرای مصوبات تفاهم نامه بین دستگاه قضایی استانها و استانداری ها است، این جلسه نیز به منظور پیگیری اجرای مصوبات تفاهم نامه مذکور و تنظیم گزارش مبسوط از اقدامات انجام شده و در صورت عدم اجرای برخی از مصوبات پیگیری و علت یابی علل انجام نشدن آنها تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان پیگیری مطالبات مردمی از سوی رئیس قوه قضائیه را از خصوصیات بارز مدیریتی و جهادی ایشان بر شمرد و این امر را مایه اعتماد هر چه بیشتر مردم به قوه قضائیه در احقاق حق دانست و اظهار داشت: دستگاه قضایی استان نیز به تاسی از ایشان با کار جهادی و انقلابی، تمام تلاش خود را در راستای اجرای سیاست های عالی قوه قضائیه در احقاق حق، مبارزه با فساد و رانت و برهم زنندگان امنیت مردم به منظور حصول رضایت مندی مردم شریف استان بکار خواهد بست.

رئیس شورای قضایی استان در پایان صحبتهای خود گفت: در این جلسه که با حسن نظر شهریاری استاندار آذربایجان غربی همراه بود تصمیمات مالی ارزشمندی برای مجموعه دستگاه قضایی استان اتخاذ شد و مقرر شد در اجرای مصوبات سفر ریاست محترم وقت قوه قضائیه به استان بودجه مورد نیاز ادارات تابعه دادگستری استان در اسرع وقت تخصیص یابد و کارسازی شود تا کارهای ضروری و مورد نیاز به انجام رسد.

استاندار آذربایجان غربی هم بیان کرد: همه تلاشها و همه زحمات خدمتگزاران در یک جهت است و آن هم اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و فرقی نمی کند کدام دستگاه باشد. باید همگی دست به دست هم دهیم تا مشکلات فرا روی ارگانها و نهادهای استانی را حل و فصل نماییم.

شهریاری ادامه داد همه دستگاهها جزء مجموعه حاکمیتی نظام مقدس هستند و حل مشکلات هر یک از آنها وظیفه همگانی هست و نباید در این راستا کم بگذاریم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: مصوباتی که در سفر رئیس سابق قوه قضائیه تصویب شده باید به نحو احسن و اکمل اجرایی شود تا مشکلات دستگاه قضایی استان مرتفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست