اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل آب ۲۲ روستای شهرستان ارومیه و آسفالت ۶ کیلومتر از مسیرهای خاکی روستاهای حماملار، زنگ آباد، پیرگل، دلادر، کوره و کهریز عملیاتی می شود.

جمعی از مسئولان و مدیران شهرستان و استان از جمله وحید جلال زاده یکی از حل مشکل آب ۲۲ روستا و آسفالت ۶ کیلومتر از مسیر خاکی روستایی در انزلنمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، طی بازدید از روستاهای دور افتاده بخش انزل جنوبی (روستاهای حماملار، زنگ آباد، دلادر، کوره و کهریز) در جریان مشکلات مردم این بخش قرار گرفتن و در این راستا تصمیماتی اتخاذ شد.

آسفالت و بهسازی ۵ کیلومتر از مسیر روستایی  صعب‌العبور در انزل جنوبی (حماملار تا دلادر)، تامین آب شرب ۲۲ روستای بخش انزل‌، آسفالت مسیر ۱ کیلومتری کمربندی روستای کهریز به حماملار و روکش آسفالت ورودی روستای کهریز از مصوبات این سفر بود.

در ادامه این سفرجلال زاده از پروژه احداث گاوداری ۱۰۰۰ راسی در روستای کهریز نیز بازدید و مشکلات این پروژه اعم از برق صنعتی را به کمک و همراهی مسئولان شرکت برق حل کردند.

در راستای مقاوم سازی بافت های فرسوده نیز منافی مدیر بیناد مسکن انقلاب اسلامی از اعطای تسهیلات کم بهره برای روستاییان خبر داد و گفت: بنیاد مسکن آماده اعطای تسهیلات و زمین برای ساخت مسکن در این روستا می باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، بخشدار انزل، مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارومیه، رئیس اداره راه داری و حمل نقل جاده شهرستان ارومیه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه، مدیر اداره منابع طبیعی شهرستان ارومیه، مسئول مرکز بهداشت شهرستان ارومیه و مدیر اداره برق ولیعصر شهرستان ارومیه جز مسئولانی بودند که در سفری یک روزه  از روستاهای کهریز، حماملار ، کوره ، زنگ آباد، پیرگل و دلادر در دهستان انزل جنوبی بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست