اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی ۴۰۰ کیلومتر از محورهای استان از مهرماه سالجاری تاکنون خبرداد.

ارسلان شکری در جمع خبرنگاران گفت : از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر عملیات برف روبی در انواع محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته است.

وی ادامه داد : در این مدت ۴۷ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۹۷ پرسنل راهداری درگیر عملیات راهداری بودند و بصورت شبانه روزی هنگام بارش برف محورهای مواصلاتی استان را برف روبی و نمک پاشی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از آغاز مهر ماه سال جاری تا کنون حدود ۱۵۰ ساعت بارش برف در محورهای مواصلاتی استان گزارش شده است گفت : در این مدت بالغ بر ۳۸۵ تن شن و ماسه برای نمک پاشی محورهای مواصلاتی مصرف شده است.

وی افزود: بیشترین محور برف گیر در بازه زمانی یاد شده شهرستان چالدران و محور پایانه مرزی تمرچین بوده است و بعضی ازگردنه ها مانند مائین بلاغ و قوشچی نیز درگیر عملیات برف روبی بوده اند.

شکری در پایان از مسافرین و رانندگان خواست از سفرهای غیر ضروری در روزهای برفی خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر حتما با استفاده از سامانه ۱۴۱ از وضعیت راهها اطلاع یابند و تمام تمهیدات ایمنی برای سفرهای زمستانی را در نظر بگیرند.

به گزارش ایسنا؛ طی چند روز گذشته کلیه محورهای شهرستان سردشت ،پیرانشهر به تمرچین ،تکاب به شاهین دژ در مسیر مایین بلاغ و ایرانخواه برفی بوده و تردد با مشکل انجام می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست