اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۱۴ روز بیش از ۲۳ هزار تماس تلفنی با سامانه استانی اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی انجام گرفته است.

دکتر علی افشانی در گفت و گو با خبرنگار کردپرس اظهار کرد: این سامانه با شماره ۳۱۳۳ به سوالات مردمی درباره ابعاد مختلف بیماری کرونا به سه زبان ترکی، فارسی و کردی با هدف آموزش همگانی و آگاهسازی مناسب در زمینه بیماری کرونا پاسخ می‌دهد.

او افزود: از ۱۲ اسفند تا ظهر ۲۵ اسفند ماه مجموعا ۲۳ هزار و ۴۴۶ تماس با سامانه ۳۱۳۳ مرکز اطلاع رسانی کرونا در استان انجام گرفته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه گفت: با راه‌اندازی این مرکز، میزان مراجعه مردم به مراکز درمانی و همچنین نگرانی مردم در خصوص بیماری کرونا کمتر می شود به نحوی که در بازه زمانی مذکور تقریبا روزانه یک هزار ۶۷۴ تماس برقرار شده است.

افشانی ادامه داد: این سامانه بصورت ۲۴ ساعته و به سه زبان فارسی ، ترکی و کردی آماده پاسخگویی به سوالات مردم عزیز استان آذربایجان غربی در خصوص بیماری کرونا خواهد بود.

به گزارش کردپرس، بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان ۲۲۴ نفر به این بیماری مبتلا شده‌ و از این تعداد ۱۲ نفر تاکنون فوت کرده‌اند که این آمار نشان‌دهنده ورود استان به وضعیت قرمز در خصوص این بیماری است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست