اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: برنامه محوری از اولویت های اصلی دادگستری آذربایجان غربی در دور جدید خواهد بود.

علی اکبر گروسی در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی که  با حضور معاون اول قوه قضائیه ، استاندار و نماینده ولی فقیه ، مدیران استان و خانواده بزرگ قضایی استان در سالن اجتماعات امام علی (ع) ارومیه برگزار شد افزود: با وجود همه کمبود های مالی و منابع انسانی دادگستری استان در آینده برنامه محور عمل خواهد کرد .

گروسی با اشاره به اینکه قوه قضاییه مسئولیت خطیری نسبت به سایر دستگاه ها دارد خاطرنشان کرد: باید با حضور در میان مردم و اطلاع رسانی صحیح از خدمات نظام به مردم اطمینان و اعتماد آنها را به نظام افزایش دهیم .

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: توجه و صیانت از اموال عمومی ،اخلاق مداری، حفظ کرامت انسانی ، ارتباط با مردم ، حفظ امنیت منطقه و ارتقای آن و برخورد قاطع با مجرمان و مفسدان از برنامه های ما خواهد بود .

در ادامه حیدری رئیس دادگستری سابق آذربایجان غربی افزود: در مدت ۶ سال دادگستری استان با وجود مشکلات توانسته سابقه کاری خوبی از خود بجا بگذارد و از ۲۳ هزار پرونده در مسیر اجرای احکام کیفری در سال ۹۲ توانسته بیش از ۱۲ هزار پرونده را پیگیری کند .

حیدری با تاکید به شرایط خاص اقتصادی کشور توجه به معیشت و اقتصاد مردم را امر ضروری دانست و گفت: باید برخورد همراه با عدالت در عمل به مردم شناسانده شود طوری که مشکل مردم در دستگاه قضایی مشکل کشور است .

وی با اشاره به مشکلات موجود در دادگستری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: متاسفانه در طی این چند سال هیچ کدام از نمایندگان مجلس استان یک بازدید هم از ساختمان ،تجهیزات و امکانات دادگستری های استان انجام ندادند و از تراکم کاری قضات آگاه نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست