اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۳۵ برنامه در استان برگزار می شود.

سرهنگ جلیل وحیدی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس اظهارداشت: انقلاب اسلامی و دلاورمردیهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برگرفته از فلسفه قیام حسینی است.

وی از تشکیل شش کمیته در استان برای بزرگداشت آیین های امسال خبر داد و اظهارداشت: امسال ۱۳۵ برنامه گرامیداشت از ۳۱ شهریورماه تا هفتم مهرماه  برنامه ریزی شده است.

وحیدی اجرای زنگ مقاومت، مراسم غبارروبی مزار شهدا، مراسم روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پارک ائللر باغی را از اهم این برنامه ها برشمرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی نشست های بصیرتی، دیدار فرماندهان با ائمه جمعه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، مشارکت در نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان نظامی در خطبه های نماز جمعه ، پیاده روی پیشکسوتان و تجلیل از آنها را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

سرهنگ وحیدی از اعزام ۳۸ اکیپ درمانی به مناطق مختلف استان به خصوص مناطق محروم خبر داد و گفت: در این اعزام ها خدمات بهداشتی و پزشکی به صورت رایگان به مردم ارائه می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی تاکید کرد : هر چند جنگ سراسری از ۳۱ شهریورماه بر علیه کشور ما آغاز شد ولی جنگ تحمیلی ایران با عراق در ۱۹ شهریورماه۱۳۵۹ شکل گرفته است.

وی در ادامه از برپایی مراسم سان و رژه نیروهای مسلح همزمان با ۳۱ شهریور ، سالروز آغاز هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: این مراسم در شش شهرستان استان به همراه آیین صبحگاهی مشترک برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست