اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی گفت: ۶۰۰ برنامه در حوزه های ورزشهای همگانی و قهرمانی در تابستان ۹۸ در استان برگزار می شود.
عبدالله چمن گلی  در سی و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که درسالن جلسات استانداری برگزارشد بااشاره به اینکه در بحث برنامه های اوقات فراغت امسال به مسئله آموزش توجه ویژه  شده و آموزش سرلوحه برنامه ها قرار می گیرد تصریح کرد: بحث استعداد یابی باید در تمامی برنامه ها لحاظ شود چرا که رشد فرهنگی جامعه در گرو توجه به مسئله استعداد است.
وی اظهارکرد: در سال های گذشته متاسفانه به مسئله استعداد یابی توجه نشده بود و رتبه استان در کشور ۲۷ بود که خوشبختانه در سال گذشته اقدامات خوبی انجام گرفته و رتبه استان در کشور به دهم ارتقا یافته است.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که در بحث استعداد یابی مهم است توجه و نظارت جدی بر مدارس ورزش ازجمله مدارس فوتبال و والیبال است.
چمن گلی بااشاره به اینکه در تابستان سال جاری درمناطق محروم مسابقات ورزشی در جهت استعداد یابی برگزار خواهد شد: در تابستان امسال دو همایش بزرگ پیاده روی در ارومیه و میاندوآب نیز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۱۰۳هزارو ۴۰۸ ورزشکار مرد و زن دراستان بیمه شده اند که نسبت به مدت زمان مشابه رشد را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست